Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Vi var på ordinære ultralyden på torsdag. Alt så veldig fint ut og alt tyder på at det er en liten gutt. Jordmor mente jeg var 16+6 noe som stemte akkurat med hva jeg trodde, terminen er 16.november (jeg hadde fått det til å bli 18.november, men det er kanskje sånn at det er delte meninger om eksakt antall dager i et svangerskap? To dager fra eller til betyr jo ingenting.) Vi har veldig blandende følelser hver gang vi kommer ned i kjelleren på Ullevål, vi hadde jo en veldig trist erfaring på den ordinære ultralyden i et svangerskap før jul hvor barnet overraskende var dødt. Samboeren min insisterer på å være med, men jeg kan se at han synes det er ubehagelig. Han ville ikke se på bildet etterpå, men gleder seg veldig til å bli far. Men som sagt, alt ser bra og det er bare å nyte svangerskapet.
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Så godt å høre at alt er bra denne gang! Lykke til videre i sv skapet... Vi tror det er en jente på vei, og det hadde vært knall, vi jenter er begynt å bli kraftig i mindretall...Vi har 4 gutter og 1 jente, det er inkl stebarna da.:-)) Men vi er fornøyde så lenge det er et menneske vi får da, hihi !
bibbi65 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 hei liten kuling så bra å høre da:)vi rykka 4 dager tilbake på ul den 7.så ny termin her er den 10 nov.alt var bra og begge var sååå sikre på at vi får ei jente.helt sprøtt å høre det da jeg trodde det ble gutt igjen.nyt svangerskapet du,det prøver jeg å gjøre,men er så redd for alt mulig denne gangen.jaja noe får man med årene tenker jeg,hehe
nungo Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Så fint, liten kuling :-) Med tanke på den opplevelsen, dere har vært gjennom, må det absolutt være en gledens dag å få se en fin liten frisk gutt "inn i der". Håper du nå kan slappe av og nyte resten av svangerskapet. Novemberbarn er i øvrig helt topp; jeg har selv et eksemplar :-) Barnet kommer liksom i god tid før jul, men samtidig slipper du å gå høygravid gjennom en varm sommer.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Godt å høre atalt gikk bra! Nå kan dere senke skuldrene! Lykke til videre!
chianti70 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Så deilig at alt ser bra ut! Jeg er selv novemberbarn og er også gift med ett, og det er alltid mange folk hjemme på den tiden som synes det er fantastisk med bursdagsselskap i den måneden!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Så flott at alt er bra, gleder meg med dere.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Dette var glade nyheter. Kos dere med den gode nyheten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå