Gå til innhold

Kanskje litt dumt spørsmål, men må bare spørre... Håper på svar.


Hege & lille Hannah <3

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig redd for å miste igjen. Og uansett hvor mye jeg prøver å skyve det bort, er angsten der. Så jeg lurer på: tisser man fortsatt ofte dersom babyen har dødd? Eller må man ikke lenger så mye på do da? Jeg bare lurer.. Jeg tisser fortsatt hver tredje time ca, og det er ingenting som tilsier at det skal ha gått galt denne gangen også... Men jeg ville bare spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei! tror ikke du skal bekymre deg hvis du ikke har noen symptomer som tilsier at du skal ha mista. Jeg var SIKKER på at jeg mista inatt igjen, men blødde ikke noe så regner med at alt er som det skal =)

Men hvis du tisser ofte er sikkert d et godt tegn..

Hvorfor tror du at du har mista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke det. Men det har seg slik at jeg har fått time til utvidet UL i Trondheim neste tirsdag, og er veldig redd for å komme dit for å få vite at det ikke er liv der.. Det tar 6 timer å kjøre, så det hadde blitt en lang bomtur. Jordmor har jo sagt at jeg skulle få komme til henne for å høre hjertelyden så ofte jeg vil siden jeg mistet forrige gang, men jeg vil liksom ikke virke hysterisk. Men jeg fikk jo høre hjertelyden for litt over ei uke siden, så alt er sikkert bra.

 

Tenkte bare jeg skulle spørre, for da vet jeg hvertfall at alt er bra hvis jeg fortsatt løper på do hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...