Gå til innhold

HVILKEN solkrem for barn kom best i test ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat nå har jeg natusan baby sin ..var den eneste jeg fikk kjøpt på dagligvaren men stoler ikke helt på den ...

hvilken bør jeg kjøpe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var garnier som kom best ut..

Selv har jeg babyline

Skrevet

garnier sin for barn kom best ut i test med 5 blank. Men kremen er grønn og farger på klærne.. sinnsykt irriterende.. og det går ikke alltid av i vask heller.. på nr to kom en jeg ikke husker navnet på og Nivea med 4,9.. tenkte å prøve nivea hvis den er hvit.. for det er ikke artig med ødelagte bodyer.. ;/

Skrevet

kor får jeg kjøpt denne garnier då? og er du fornøyd med babyline ?

Skrevet

babyline kom dårligst ut ... Kjøpte den jeg å.. før jeg så testen.. men bruker den ikke..

Skrevet

Jeg har garnier, og er kjempe fornøyd. Har ikke hadt noe problemer med å få vekk grønnfargen på klærne når jeg har vasket dem. Hvite klær med solkrem på har blitt hvit igjen, uten et spor av solkremen.

Skrevet

Ikke garnier ambre solaire kids 30 iallefall... den farger.. =)

Skrevet

Jeg har prøvd både Garnier og Babyline. Kjøpte Garnier fordi den var best i test, men etter én dags bruk fikk gutten min (6 mnd) store røde flekker i kinnene og under øynene. Jeg antar det var parfymen eller fargestoffene han reagerte på, så den brukes ikke lengre. synes også den luktet ekkelt og var veldig klissete. Jeg bruker nå Babyline, synes den er bra, er helt uten parfyme og fargestoffer. Den er litt "seig" å smøre på, men det går greit. den kom dårligst ut i test fordi den dekker 70% av uva-strålene, og 95 % av uvb-strålene, men det var etter _3_ timer i solen, men smører du hver time går det fint.. Det var apotekets Eucerin, med farge i, som kom på nr to. I denne testen er det bare tatt hensyn til dekningsgrad, ikke tilsetningsstoffer..

Skrevet

Garnier sin kom best ut i testen ang beskyttelsen etter 3 timer, MEN babyline sin kom best ut i test ang skadelige stoffer! Dessuten er garnier sin en kjemisk solkrem og ikke en fysisk en. På babyer skal man aller helst bruke fysiske solkremer og ikke kjemiske! Jeg kjøpte garnier sin først, men har nå kjøpt babyline pga jeg ikke vil at gutten min skal få i seg de hormonforstyrrende stoffene som er i garnier! Så små babyer har ikke like lett for å skille ut de skadelige stoffene som vi har. Så smører man litt ofte, har babyline sin like bra beskyttelse......

Skrevet

Babyline fikk 6 på en annen test som jeg så her inne, og så ble den dårligst på den andre testen... Jaja..... Bruk hva man vil sier jeg bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...