Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 garnier.. farger på klærne!!! Slitsomt!! og det går jo jaggu ikke av i vask heller!!!! *grrr* Kjøper nok nivea jeg tror jeg.. garnier fikk 5.. nivea fikk 4,9.. og den er vel hvit tror jeg? garnier er grønn..
1kar&1møy&meg™ Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Å nei! går det ikke av i vask? !!! fikk på den nye skjortsen til lillegutt i dag!!!! ARGH
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Takk for tips. Jeg skal kjøpe solkrem i dag.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Noen av klærne har det gått av på.. men ikke alle.. merkelig.. Kjøpte en fin benetton body.. og den er helt sånn missfarget.. samme med en annen hvit body .. tenkte å prøve å klore .. så får vi se om det går vekk.. Hvitt må liksom være hvitt for at det skal være pent..
jippii Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Hm...her har det ikke vært noe problemer med å få av grønn-fargen på klærne. Bruker blenda (både vaskemiddel og tøymykner). Ikke har jeg vasket klærne med en gang det har kommet solkrem på dem heller. Har ofte gått 2-3 dager før de har blitt vasket (for å fylle opp skittentøys-stampen).
* Zoë * Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Solkrem som inneholder sink setter flekker osm er vanskelige å få bort. Solkremer som er tunge å smøre ut inneholder ofe sink. Det står iallefall på ingredienslisten. Vi smører barna før de kler på seg om morgenen, så får de farte litt rundt uten klær til kremen har trekt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå