Gå til innhold

28 grader på soverommet vårt... Stakkar gutten min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så varmt over alt! Får ikke noe gjennomtrekk her i huset uansett hva jeg gjør! Og sola står på hele dagen på soverommene.. Satt en vifte på nattbordet vårt ved siden av senga hans igår, slik at den blåste litt bort på han. Da sovnet han endelig... Men så er det det igjen - skal ikke ha så mye vind på seg for da blir de syk.. Men blåste bare på magen og beina så tror det gikk bra.

Han hadde bare bleie på seg, da jeg satt vifta på så la jeg et dynetrekk litt over han slik at han ikke skulle bli for kald..

Hva annet kan man egentlig gjøre i slik varme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er vel ikke så mye mer du kan gjøre... nå skal det vel bli litt kjøligere da, i allefall her jeg bor, så det er håp :-) Over 30 grader er i varmeste laget, gitt.

Skrevet

Prøv å sett vifta på full fres inne på soverommet en times tid før leggetid. da blir det litt sirkulason i lufta. Så kan du skru ned/av når du legger knotten.

Skrevet

Skal ha den på i hele dag for å se om det hjelper. Har trukket gardinene for (vinduene står åpen da.), og døra igjen, og vifta på. Siste jeg kan prøve.

Hadde lyst å legge han i vogna i går kveld og flytte han til en annen plass hvor det er kaldere, men det var like varmt over alt i huset, ikke noe lett dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...