Gå til innhold

Natt-ammer dere enda??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ammer ikke lengre (pga puppenekt som førte til at jeg mistet melken), men snuppa her får fortsatt en flaske på natten. Hadde en periode hvor hun sov fra ca 19-6 (fikk da kun en flaske når vi la oss i ca 22-23 tiden), men nå vil hun gjerne ha en flaske i ca 3-tiden også. Tror det har mye med været å gjøre (at hun blir mer varm og tørst), så håper hun venner seg av med det snart :o)

stort sett samme som zoomer her, hadde også en periode med mye sammenhengene nattesøvn. Men dette har også her forandret seg. Tenker ikke så mye på det, nå er deet bare 1 mnd igjen til tilvenning av mat og i tillegg er det jo så varmt at han er sikkert veldig tørst. Ammer ca kl 19, 22, kl 3 og kl 6.

Annonse

Nattammer minst annenhver time... Trur snuppa synes det er bedre å spise om natten enn om dagen, og jeg klarer ikke å få snudd det selv. Nytter ikke å gå inn uten å gi henne pupp, når jeg lukter mat... Ska få hjelp av mormor og morfaren hennes til St Hans, så får vi se om det blir litt mer søvn på oss etter hvert.

ehh...JA!!! 2-3 ganger hver natt!! Legger seg gjerne ikke før kl 22 og opp igjen i 7-tida...

Så jeg er også rimelig sliten til tider...puh...

Prøvde oss på litt grøt, gikk bra et par ganger, men nå nekter hun plent å ta flaske, prøvd 3 stk... Og prøver å bare dytte inn smukken når hun våkner om natta, men ikke snakk om

Er vel bare å smøre seg med tålmodighet - sove kan vi gjøre når vi blir gamle ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...