Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Min sønn på 10,5 mnd har siden han var ca 4 mnd sovet fra kl 19 til klokka 8 . så gikk han inn i en periode hvor han sov fra 19 til 7... men nå våkner han rundt 6 hver morgen,og krever å stå opp(han gråter og sutrer helt til vi står opp). jeg blir veldig sliten av å måtte stå opp så tidlig... en time fra eller til har utrolig mmye å si... det hjelper lite å legge han tidligere,for han nekter å sove om ettermiddagen og når klokka er halv 7 så er han stuptrøtt,så da er det bare å gi mat og stelle og legge.... Hva skal jeg gjøre? må jeg bare innstille meg på å stå opp klokka 6-halv 7 hver dag??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har vel ikke et fasitsvar å gi deg , for alle babyer/barn er ulike når det gjelder søvn. Sønnen vår hadde slike perioder når han var baby, der han våknet veldig tidlig på morgenen. Han sluttet å sove 2 ganger på dagtid når han var ca 11 mnd. Kan det være en ide? Når sover han på formiddagen? siden han våkner kl 6 hver morgen så regner jeg med han sover duppen sin ganske tidlig. Hva med å prøve å strekke denne til litt senere på dagen? ca 12-13? Dette kan væreganske hardt å få til,men etter noen dager så går det seg ofte til...Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Her i gården våkner tulla kl 4 om natta og er våken en times tid før hun sovner og sover til 06:30 omtrent....såååå slitsomt altså!!!! *gjesp* Hun sover også dårlig på dagtid og er stuptrøtt i 19-tia, så da er det rett i seng. Føler meg helt utslitt jeg....
lionette Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Henger meg på den der jeg også. I natt har jeg sovet 3 timer. Varmt, lillegutt bare styrer og alt er egentlig bare dritt. Han legger seg 19-20, sover til 04 og etter det er det bare tull omtrent frem til 8. Utrolig slitsomt!
Anonym8579 Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Mathias begynte også å våkne tidligere da han var rundt 10 mnd. Sov tidligere til ca 08.00, så ble det, 7, så 6 og så 5!! Våknet 5 en laaaang periode og var helt umulig å få han til å sove igjen. Men nå har det gått seg litt til, og han sover til 06-06.30 tiden. Fortsatt litt tidelig synes jeg, men sånn r det vel bare med disse små
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 hei! takk for svar... Han sover sin første dupp i halv ti-ti tiden..ganske tidlig...men da er han veldig grinete og trøtt... da sover han til halv 12-12... men dette er stort sett den eneste duppen han har iløpet av en dag... kan hende han sover litt i bil,hvis vi er ute å farter,men sjelden det også... dette er stor overgang for meg og sambo..vi er vant med en unge som trenger mye søvn,men nå sover han jo nesten ikke...=/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå