Kåva Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Min samboer og jeg lurer på kjønnet. Jeg har en magefølelse om at det blir ei jente. Min samboer tror det blir gutt :-) Han er jo sta som et esel også. Hadde vært fint med en liten pekepinn om hvem som har rett... Jeg er født 11.07.76, min samboer 20.06.72. Terminen er i februar, så det er litt tidlig med ultralyd :-) På forhånd takk :-) Mvh Netta
Kåva Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har alltid ønsket meg tvillinger. Vi har begge tvillinger langt ut i familien. Tar også gjerne i mot en pekepinn på om det kan være tvillinger..... Håper på svar. Det er mye jeg kunne tenkt meg å vite, men det er ikke alltid bra å få vite for mye heller. Holder meg til det enkle jeg :-). Har alltid vært interessert i astrologi og tarot, lest mye... Vurderte en periode om jeg skulle skaffe meg tarot kort, men lot være. Tror det kan bli brukt litt for mye....Uansett tusen takk på forhånd :-) Netta
Krin Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror du skal følge magefølelsen din, for jeg får inn rosa babytøy=)))) Lykke til...... Klem
Kåva Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Takk takk, dette blir spennende :-) Netta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå