Gå til innhold

Jeg har 7 uker til termin og får enda høre at jeg nesten ikke har mage.. Grrr

Anbefalte innlegg

Har i 5-6 mnd nå brukt mammaklær fordi de vanlige er for små..

Jeg er jo stor i utgangspunktet med noen bonus-kg på midten blant annet, men jeg HAR jo gravidmage.

Får stadig høre at jeg er heldig som ikke har blitt større, eller at jeg ikke har fått noe særlig mage osv.

(nå er det jo sommer også og jeg går her med relativt stramme t-skjorter og slike ting)

Er det slik for dere andre også. Når folk er vant til å se dere litt smårunde ellers så ser de ikke gravidmagen?

Fortsetter under...

Jeg er går i uke 26, og magen har definitivt kommet. Liker meg best i gravid bukser og jeansene mine har jeg måttet legge bort for lengst. Synes den begynner å strutte litt da... noen bemerker det, men.... svigermor sier "jeg klarer ikke se noe på deg enda jeg altså" :( jeg blir så sur. Greit nok at jeg er stor fra før, men har nå aldri vært så diger over magen som nå da!! Synes de bare kan holde kjeften sin jeg da!!

Jeg har pasert uke 21 nå... Spørs hvordan jeg kler meg selvsagt men jeg selv tror at ingen fremede kan se at jeg er gravid ennå... Mannen min ser det jo, og jeg... Så har mamma sagt at hun begynner å se det...

Men uansett så synes jeg at de som sier slik til deg når du er overvektig fra før av, at det er rett å slett stygt sagt...

For min del i alle fall, hadde jeg blitt glad om jeg fikk en ordentlig synlig gravid mave også for fremede, slik at de ikke tror jeg bare er tykk...

jeg er god og rund, og har alltid hatt bra med mage. Nå er jeg i uke 30, og folk spør om jeg skal føde snart......er ikke akkurat kult det heller, og jeg har ikke lagt på meg mer enn 2 kg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...