Gå til innhold

Vekt i forhold til uke i svangerskapet?!

Anbefalte innlegg

Jeg syns jeg legger på meg så fort denne gangen! Ligger flere kg lenger oppe på vekta i forhold til de to andre svangerskapene.. Syns ikke jeg spiser noe mer snop enn vanlig heller! Er nå 29 uker på vei og har lagt på meg 9 kg. Hvordan er d med dere andre??

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg har nå kommet til uke 32... Hadde veldig liten vektøkning til å begynne med, selv om SF-målet var rett over normalen..

MEN nå har også vekta skutt i været... Har gått opp 11 kg hittils..

Har begynt å hovne litt i bena, men det går tilbake i løpet av natten, så jeg står opp på mårran "normal" hehe...

Har ellers veldig lite plager. Merker jo at jeg ikke er like sprek som før, men har ikke vondter utenom en høyrearm som visner til stadighet. Har vært hos lege med det, og ble henvist til fysioterapaut som skal løsne litt på muskulaturen som antakelig stammer fra ny sovestilling pga. babyen i magen..

32+3

lagt på meg ca 12, 5 kg...

la på meg mye i begynnelsen, men roet seg litt siste mnd. Måtte ta UL pg av lavt sf mål hos JM, men alt var fint:)

Hadde veldig nugatti/søt dilla i begynnelsen:), men spiser ikke spes mer enn vanlig... men det kan også være pg av varmen..

Er 33+2 og har lagt på meg ca 20 kg jeg....:( Føler ikke at jeg spiser så mye mat eller snop heller.. Drikker ikke mye brus heller... Så hvor disse kg kommer fra det aner jeg ikke.. I tillegg hadde jeg noen kg for mye fra før... Men men, slankinga får en ta etter gullungen er ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...