Gå til innhold

Ledig dagmamma Oslo (bydel Bjerke)

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Jeg har to plasser ledig fra midten av august. Har selv en sønn på 16 mnd, og ei jente på 4 som går i barnehagen Vi har ikke fått barnehageplass til minstemann, og jeg skal derfor være hjemmeværende ei stund til. Har jobbet som dagmamma siden januar for to små som skal begynne i barnehagenå til høsten, og har derfor to ledige plasser.

Lekeplass rett utenfor døra.

Høres dette interessant ut så legg igjen mailadresse så kontakter jeg deg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9550959-ledig-dagmamma-oslo-bydel-bjerke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vet ikke om du er fullbooket allerede, men prøver meg.

Hvor i bydel Bjerke er du?

Vi trenger dagmamma til minstemann som blir 1 år i september, fra ca. 10. - 15. august. Kommer til å kjøre gjennom bydel Bjerke på vei til jobb. Han er en blid og rolig gutt :0) (det var reklamen ;0)

Send meg gjerne mail på: [email protected].

Hei!!Ser du har fatt mange henvendelser, men proever likevel! Jeg er paa desperat jakt etter dagmamma da jeg og min 18mnd gamle soenn skal flytte hjem fra london til oslo naa i sommer, og barnehagen vi hadde fatt plass i, skal legges ned:(Hvis du fortsatt har plass ledig ,kontakt meg gjerne paa: [email protected]

mvh

Gro Spjelkavik

• 2 uker senere...

Hei

Nå er riktig nok innlegget ditt noen dager gammelt og du har fått mye respons.... men jeg prøver meg likevell.

Hvis du fremdeles har ledig plass, tregner vi dagmamma fra august/september til vår lille solstråle som er født i september 06.

Send meg gjerne en mail, hvis du ikke allerede har flere barn enn du kan plass til ... :-)

Mvh Jannecke

• 3 uker senere...

Hei

Jeg regner med at du kanskje ikke har ledig plasser igjen, men prøver. Jeg bor i Årvollskogen med ei datter på 8 måneder og trenger dagmamma fra november, men kan betale tidligere dersom det er aktuelt.

E-mail: [email protected]

Lisbeth

Annonse

Hei

Vi har en jente som blir ett år 1 oktober og en jente på 4. Som deg har vi ikke har fått barnehageplass til minstemann. Dersom du ikke enda har fylt opp plassene er vi veldig interessert i kontakt med deg.

Selv om vi ikke trenger fulltidspass før okotber er vi villige til å betale for fulltidspass allerede fra august for sikkre oss en dagmamma.

Håper å høre fra deg

[email protected]

mvh Atle og Marte

• 3 år senere...

Hej

Vi bor i årvollskogen och trenger en dagmamma til vår dotter som är 9 månader från 15 april. Har du ledig plass från det datumet? Jag är svensk och pappan är norsk. Maila mej på [email protected] eller känner du annars till någon dagmamma i närheten?

Mvh

Nilla

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...