Gå til innhold

Når får man strekkmerker??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. Da får du sikkert ikke så mye, om noe i det hele tatt. Jeg fikk to små, små strekkmerker på den ene siden sist, helt mot slutten av svangerskapet ( og et litt opp fra navlen, men det var min egen feil etter som jeg hadde hatt piercing der i flere år...) Detter er mitt andre barn og jeg er større enn sist og har fremdeles ikke noe strekk merker, annet enn det opp fra navlen.

Det jeg kan se etter min venninners forkjellige kropper er at de som har veldig korte liv, får større mager og derfor litt mer strekkmerker. men ikke veldig mye mer. Jeg tror det er arvelig ;o)

Jeg er lita og har "stor" mage dvs magen bruker plassen utover istedet for oppover som hos de som er litt lengre.. men ingen strekkmerker..(enda)

Fikk noen små på låret forrige gang..

Annonse

Jeg har 2 barn fra før men ikke et eneste strekkmerke. Har ikke fått noe denne gangen heller. I følge min mor så er damene i vår familie født med gode "hudgener". Hun har selv fått 3 barn og har ingen strekkmerker- Min bestemor har født 2 barn - ingen strekkmerker. Ja da er det vel kanskje noe idet da.

Har ikke erfaring med dette da ingen i min familie, dvs mamma, søs og meg ikke har fått strekkmerker... enda(bank i bordet)

Men sist jeg var gravid leste jeg her inne at folk fikk strekkmerker fra ganske tidlig og til etter fødselen. Tror puppene er litt utsatt etter fødsel. Får håpe du slipper billig unna da. Unner ingen strekkmerker.!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...