Gå til innhold

Trenger seriøst hjelp og gode råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 små jenter. Ei på 4 mnd og ei på snart 2 år. Eldste jenta vår er en drøm å legge, aldri vært noe problem, men det siste halvåret har hun begynt å våkne bare tidligere og tidligere på morgenen. De siste månedene har hun begynt dagen kl 05.30-06.00. Da er hun klin våken og det er ikke snakk om å sove så mye som et sekund mere.

Hun legger seg mellom 19.30-20.00 på kvelden og sover en lur på dagtid på ca 1.5t og den må hun nesten ha for hvis ikke så besvimer hun i 18.00 tiden og våkner desto tidligere.

Er det noen som har vært med på dette og som har noen gode råd? Vi er ganske trøtte og slitne. Særlig med ei på 4 mnd som ammes på natten osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt med gutten min på snart 2 år.Han har også nå begynt å ikke ville legge seg på kvelden å holder det gående en god stund,har også begynt å våkne en del på kveldene nå men det er nok varmen osv. Siden litt før jul begynte han å våkne tidligere og tidligere,sånn 05.30-06.00. Han legger seg 19.00-19.30 om kvelden å sover en lur på dagen på 1-1.5t .Jeg har heldigvis i perioder klart å legge han igjen i helgene da.Jeg tar han med inn på badet hvor det ikke er noe lys på og snakker ikke til han...skifter bleie å går inn å legger han igjen,han begynner som regel å gråte men han gråter en liten stund så sovner han....er jo verdt et forsøk!I ukene står jeg bare opp for da skal vi på jobb å slikt allikevel.....Eller så tar jeg gjerne imot råd fra andre...:)Er sltsomt dette her....

Skrevet

Ikke la de sove så lenge på dagen.

Jeg vet at denne fasen er grådig vanskelig !!

Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...