Gå til innhold

selvmord snart, blir gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet "GRAVID" fredag på 3 tester og var så glad, men lykke varte ikke så lenge. våknet søndag med sengen full i blod så var nok en sa til, nå er jeg så langt nede at jeg orker ikke mer. Tror nok ikke jeg skal få en til jeg, jeg blir jo bare straffet hvorfor?? andre her jeg bor blir gravid lett som bare det, jeg har veninner som får barn og jeg drar ikk ebesøker de for jeg ser ikke noe lykke med der det er heller sånn jeg har lyst å slå de i hodet med en slegge. jeg synes det er grusomt blir ikke glad når veninnene mine får barn, hva for ett menneske er jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjaere deg,

Dette vaer trist og hoeres veldig uheldig ut, det er en klar nedtur aa miste. Ingen andre enn du kan vite hva du gaar gjennom naa, likevel vil jeg bare si at jeg foeler med deg og at det er bra du setter ord paa foelelsene dine.

Men hva slags menneske er du? Tja....saann som alle oss andre tenker jeg - med et spekter av foelelser og tanker som for det meste taaler dagens lys, andre ganger bare litt...

Tror du er i den enden av spekteret naa hvor det gjoer utrolig vondt, og at du har det toeft. Det er ganske menneskelig og gjoer deg ikke til noe daarlig menneske i det hele tatt.

At du ikke orker aa besoeke alle de lykkelige pastellverdenene (som jo hjem med nybakte og babyer er) er da forstaaelig! Det er kanskje ikke det du trenger akkurat naa.

Bruk tid paa noen som har plass til DEG naa, akkurats saann som du er NAA, med ALT det innebaerer.

Lykke til, og tenk saa fint at du kan hyle ut her, hyl i vei!

Skrevet

Jeg kan bare signere på det Femina skriver ovenfor. Jeg vil tro at reaksjonen din er helt normal, og det er bra at du har et forum som dette der du kan hyle ut. Ønsker deg alt godt fremover.

STOR trøsteklem

Skrevet

vet hva du går igjennom.... fikk først en frisk gutt i 05, og etter det ville jeg ha en til. prøvde å prøve, men endte bare opp i SA på SA på SA på SA. 4 stykk totalt.

hadde nesten gitt opp, og fikk da hjelp av gyn. som ga meg medisiner for å bindre abort. spiren satt neste pp, og jeg ble såklart nervøs.. men nå er jeg 13 uker påvei, og alt ser strålende ut.

det ordner seg sikkert for deg, snakk med en lege å hør om det er noe du kan få. Jeg brukte Pregnyl, og det funket perfekt :-)

jeg tenkte samme tanker som deg, og det er helt normalt i din situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...