Gå til innhold

Nytt treff for sommermager, med baby i og uten for magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma til to? Betyr det at du har født, Tristane? Gratulerer!!!Blir gøy å se den lille. :)

Jeg møter gjerne på treff. Med unntak av formiddagen i morgen,tirsdag, kan jeg foreløpig alle dager. Onkel Donald er sikkert bra det.

Annonse

Jeg kommer jeg også, ser ikke ut til at jenta vil ut....Nå er jeg over en uke på overtid. Tror heller ikke hun planlegger noe stunt i nærmeste framtid.

Synd med svigerinnen din kondulerer så mye.

Vi snakkes gleder meg til å se litt nye babiser:)

Annonse

Helt enig, det var kjempehyggelig.

Vi får prøve å få til et nytt treff om ikke så lenge, gjerne med flere babyer utenfor magen enn bare min og Tristanes ;)

Strengt tatt burde vi vel begynne å bruke Din Baby-sidene istedenfor...Men det kan vel vente til litt flere av sommermagene er tømt.

Vi får prøve å ha et treff igjen om ikke så lenge. Men jeg kan ikke komme på en stund, Martin ligger innlagt på nyfødt intensiven. Han har vært veldig syk, men nå vet vi at han vil klare seg. :D Så så lenge han ligger på sykehuset vil min hverdag bestå av a farte frem og tilbake mellom hjem og sykehus, og pumping hver 3. time døgnet rundt... Er ganske så sliten og har null overskudd akkurat nå... Men når Martin kommer hjem fra sykehuset om en ukes tid vil vi nok føle for å være litt sosiale igjen :D

Eg er med på treff så snart eg kan sitje - fekk nok ein brist i halebeinet under fødselen. Det går betre no, men kan ikkje sitje lengre enn 10 minutt om gangen, og då er kafetreff litt uaktuelt *hehe*

Håper verkeleg det går betre no Tristane - tøffe lille Martin altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...