Gå til innhold

Rugedag 12 og våknet med blødning :o((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. Dette blir en hard og vondt dag... jeg er livredd!!

Våknet i dag med litt blod på papiret når jeg tørket meg.. de andre dagene har det bare vært litt utflod med litt brunt i men ikke mye heldigvis!!

Jeg prøver å være positiv men ikke så lett når man er sååååååå redd for at dette forsøket også går i vasken..

Er bare helt tom jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tullemor..

Skjønne at du blir redd, men dette er ikke over selv om du blør.

På begge mine forsøk hvor jeg ble grevid, hadde jeg en mens.

Du har jo satt inn to egg har du ikke? Du har jo bruk for bare ett?

Nå synes jeg du skal dra på apoteket å kjøpe en test, så kanskje trenger ikke denne dagen bli så fæl alikevel.

Jeg vet hvordan det føles, det er veldig vanskelig å holde motet oppe når den jævla blødningen kommer.

Men ikke mist motet!! Løp å kjøp, og kom inn hit igjen med GODE nyheter!

I mellomtiden skal jeg sitte her å krysse fingrene for deg!:-)

Klem fra

Skrevet

Nå håper og tror jeg på det beste for deg tullemorvennen...

God klem i fra

Skrevet

Hei.

Den følelsen er ikke særlig god. Jeg vet hvordan du har det. Det er ennå to dager igjen til testing, kanskje du burde ta en test for å være helt sikker i dag og frem til onsdag?! Uff stakkars deg.

Jeg opplevde det samme i helgen. Fikk stor blødning. Ble kjempe lei meg, og nå er jeg bare VELDIG følsom og gråter over alle ting. Fikk vite at jeg fikk prøve igjen i august. AUGUST er jo kjempe lenge, men det blir slik pga ferie i Porsgrunn.

Jeg skal krysse alt jeg har i håp om at du klarer det. Jeg vet dette jeg skriver blir en fattig trøst, men prøv å se frem og ikke tilbake:) Jeg er her og følger med hvordan det går med deg.

Trøste hilsen fra

Skrevet

Hei

Jeg håper også at du får testet så du ikke går og grubler.Men dette var veldig leit uansett, jeg vet hvordan den følelsen er, når blødningen kommer. Jeg sender deg styrkende tanker og håper av hele mitt hjerte at dette går bra.

STOR trøsteklem!

Skrevet

Håper virkelig at det er en ubetydelig blødning. Ønsker av hele mitt hjerte at en eller to spier fortsatt klamrer seg fast.

Klem

Skrevet

Håper dette ikke er av betydning.. Krysser fingrene for deg jeg nå, Tullemor :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen... hva skulle jeg gjort uten dere!!!

Men har mer blødning nå og har veldig menssmerter så hmm.

Jeg orker ikke teste og få den jævla negative testen lysende mot meg den har jeg sett nok av de siste 10 årene :o((

Jeg må selvfølgelig se den men tar den på fredag.. da har jeg helgen hjemme og kan gråte så mye jeg vil.. jeg er på jobb denne uken og må også være det.. så jeg orker ikke. skal ta blodprøve på onsdag og får svar etter kl 13 på fredag og da har jeg fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...