Gå til innhold

Nicco

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok ikke jeg som har nevnt dette....jeg har spurt om epidural flere ganger, men får det aldri, og sikkert ikke nå heller. Mange er imot det der jeg skal føde, dessuten så sier de alltid at jeg har klart meg uten før, derfor gjør jeg det nå også....Jeg er overbevist om at hadde mannfolk født, så hadde de ligget med permanent epidural i 14 dager.....hvis ikke alle hadde blitt tatt med ks i full narkose.

har ikke noe med epiduralen å gjøre......... men at hadde menn født så hadde det ikke blitt mange sjeler på jorden.. Var bare en vits jeg fikk høre og akkurat nå trenger jeg det.. for nå er det ikke gøy å gå gravid.. har vann i kroppen, stive ledd, satt seg i skulderen, varmt er det her osv osv veldig motløs for tiden men i alle fall...

Det var en kvinne som var inn til fødsel. Denne fødselslegen hun kom til hadde forsket på å over føre smertene fra kvinnen til mannen så han også skulle oppleve hvordan en fødsel kunne være. Som sagt så gjort. Kvinne hadde de overkommelig, syntes dette virket greit. Mens mannen satt ved siden og nesten lo. Han kunne ikke tro at det skulle være så enkelt, så han bad om å få overført resten av smerten. Og dette ble gjort. Men mannen bare fortsette å le og sa dette var jo ikke noe å snakke om. Han kjente ikke noen smerter. Så etter en stund så var jo fødselen over. Mannen dro hjem... der fant han postmannen død i oppkjørselen.... :-(

Ha en fin dag..

Aner ikke hva epiduralen heter, men under forrige fødsel fikk jeg epidural som gjorde at smertene var nesten borte i et par timer. Så fikk kroppen jobbe noen timer før jeg fikk en ny dose. Det fungerte kjempefint for meg. Det tok riktignok 12 timer fra vannet gikk, men følte at pausene gjorde at jeg klarte smertene de andre timene. Med førstemann fikk jeg epidural på drypp og den hjalp ikke i hele tatt. Etter 12 timer endte det med keisersnitt. Er ganske spent denne gangen. Frykter at jeg må ha keisersnitt dersom ungen blir for stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...