Gå til innhold

SLANKEKLUBBEN UKE 24

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK jenter, da er det ny uke igjen;-)

For meg er det ennå søndags kveld, men for dere hjemme i Norge, som har lyst til å være med, så er det altså tid for veiing igjen...

Så skriv dere på, alle som vil! Selv kommer jeg tilbake om noen timer (når det blir mandags morgen "over here.")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg straks ferdig med slankingen min. Var 99 som høygravid. I dag var jeg 70,6. Har slitt for dette og målet er å holde meg på 60 tallet. Får mye skryt og føler at jeg har funnet den rette vekten for meg. Nå er musklene mine definerte uten den dissete glasuren jeg hadde før. Gleder meg til stranda i år!!

Skrevet

Godt jobba!! Nesten 30kg jo...! Jeg har mål på 65.. Nå er jeg 68, 3.. Så d er ik så lenge igjen, men de siste kg er seige ja.. Veide 94 ,5 sist jeg ble veid på sv.skapskontroll... Så jeg er nå fornøyd med innsatsen min egentlig.. :)

Skrevet

hvordan klarer dere å slanke dere?

jeg vil, men får det ikke til.

har iallefall startet med å trille intensivt i en til to timer hver dag i to uker nå, men vekta har gått opp to kg....... sikkert muskler, men jeg blir så lei. klarer ikke motivere meg med å spise ofte, lite å sunt.

Skrevet

Startet uke 16 med 60kg; mål:54kg

uke 17: 57,9kg (flying start)

uke 18: 57,8kg (ikke så veldig flying lenger:-)

uke 19: 57,3kg

uke 20: 57,3kg(hm.. står litt stille her...)

uke 21: 55,8kg:-)

uke22: 56,1 (to skritt fram og et tilbake...)

uke23: 55,7

uke 24: 55.2kg:-)

snart ferdig jeg også. Men jeg har vel aldri hatt så mange kilo å ta av heller, hang meg bare på slankeklubben her for å få litt hjelp til å komme tilbake de få kiloene til 54, som alltid har vært "min" vekt. Gjør ikke noe spesielt, men tar en liten (jogge)tur med hunden + vogna hver dag, spiser sunt og prøver å ikke spise alt for mye søtt i helgene.

Skrevet

Uke 1 : 70+ kg

Uke 24 : 62,7 :)

Vil helst ned til 60 blank før jeg gir meg!! Nærmer seg da, men er vanskelig med mye IS og maaaasse god grillmat hehe:o) STÅ PÅ!!!

Skrevet

Startvekt: 63kg - idealvekt: 56kg - ned 7kg

Uke 2: 63.0kg

Uke 3: 62.4kg

Uke 4: 62.1kg

Uke 5: 61.4kg

Uke 6: 62.0kg

Uke 7: 61.9kg

Uke 8: 61.4kg

Uke 9: 60.8kg

Uke 10: 60.3kg

Uke 17: 60.0kg

Uke 18: 59.2kg

Uke 19: 59.4kg

Uke 20: 59.2kg

Uke 21: 58.4kg

Uke 22: 59.0kg

Uke 23: 58.4kg

Uke 24: 58.4kg

I allefall ikke gått opp selv om jeg trodde det selv! *hurra*

Skrevet

Ååå gud, d skjer ingenting her.. Med vekta.. Syns til og med jeg er strengere på matinntak enn før.. Er d sånn med de siste kilo kanskje??:

uke 1: 79 kg

uke 24: 68,3(fortsatt...)

PS! Idag begynner jeg på trenings studio ;)

Skrevet

dytter frem for kopiering til uke 25. Bra at californiamama har tatt ansvar for uke 23 og 24:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...