Marius sin mamma <3 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Har ikke vært i sydeligere strøk siden jeg var 10 år! Nå har jeg jo fått meg en liten godgutt, og da er det jo liksom ikke bare, bare å reise heller! Har egentlig bestemt meg for å ta en tur, men vet ikke helt når det er best for lillegutt...? Han er nå 2 1/2 mnd... Har litt lyst til å dra til høsten, men dersom det er for tidlig, kan jeg jo godt vente til neste år! Vurderer å dra til Kroatia eller Bulgaria, noen som har vært der?
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Syden?! Er det ikke varmt nok der du er så kan du godt komme en tur til Drammen;) (vi reiser i okt/nov, da er tøtta rett over året...)
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Heisann! Jeg kom hjem fra Tyrkia i går, vært der med moren min og mathias som er 5 mnd i morra. Det gikk kjempe bra! Nå reiste vi jo ikke på den varmeste tiden, var ca 30 grader der. Gikk over all forventning. og han kosa seg kjempe masse! Det ble ikke noe strand, men var ved bassenget. Og vi var jo selvfølgelig ikke sånn alt for lenge der. Hadde leilighet med air c, og var der på den verste tiden. har vært i bulgaria, sunny beach.. der syns jeg ikke det var noe. Bulgaria er ikke noe favoritt for meg.. tror ikke jeg drar ditt igjen.. likte overhodet ingen ting der.. verken stranda, maten eller folka.. utrolig lite service.. men hvis du skal til bulgaria så hadde jeg dratt til Golden Sands isteden iallefall.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå