♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Det kiler i magen, helt nederst... haha... litt gøy da...bare 3 dager siden EL...Er såå spent...=o) måtte bare dele...Ennå en stund til det kanskje gror litt...=o)
*Vi blir 5* Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Så spennende ja..hihi...Kanskje en liten spire inni der??=) Jeg er i 1 pp etter vi fikk lille jenta november 2006...er kjempespent!Morro med denne prøvinga! Lykke til!
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 hehe.. ja dette er spennende... Dette er min 1 pp etter 4 år (blir vel fire siden gutten min blir 4 i okt) og gutten min er ikke planlagt, så dette synes jeg er spennende... Kanskje følge hverandre? Har IKM Neste uke eller uka etter der.. er litt usikker, Hadde EL for 4 dager siden...=o) Lykke til du også...
*Vi blir 5* Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Vel jeg har allerede fått tanta..hehe...så ikke noe bebis ennå,har el rundt 20,så da er det bare senga som gjelder...=) Håper din sitter nå! hvis ikke hadde det vært gøy å følge hverandre ja,gøy å følge noen helt fra starten!
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 oook...hehe...ja da sitter den neste gang=oDhehe hehe.. er jo litt spennende da...kjenenr jeg begynner å bli kvalm, men av hva...Hatt vondt i magen i går og litt i dag så langt...Kjenenr ut som om jeg skal ha mensen nå vært øyeblikk nå...=o/ vel min syting for i dag, for nå... hehe
*Vi blir 5* Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 hehe..ja den symptom-jakten er jo gøy...jeg er helt lik...Men altså jeg ble kvalm før ikm sist,trodde først jeg bare var syk(siden det var så tidlig) men det forstatte jo i 3 mnd så...=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 haha...den hadde jeg også...trodde det var disse pillene jeg tok...men det var det jo ikke... men er jo ennå ca 2 uker til jeg kan teste...hihi..er spent nå...
Lillegull og spiren Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 ååå så spennende da:) jeg har el i dag tror jeg:) fikk posetiv el test i går kveld og i dag tidlig så da tror jeg at den er her nå..fikk kost i dag tidlig,så nå håper jeg at jeg får en spire her snart:)= hadde jo vært gøy om vi hadde fått en spire sammen:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2007 så kult..ja nå må du ikke være her inne, gå finn mannen, du SKAL over på 1 tri denne gangen...har vært her lenge nok du=o) Du kan jo ta en titt på FF charten min (ligger i den lista over alle som har FF...) Hadde sex 2 dager før EL så blir spennende å se om det gikk...For litt siden så hadde jeg ikke så store forhåpninger, men stiger jo for hver dag...hehe Blir spennende...skal krysse fingrene for deg...kan godt krysse legge også nå...hehe...har hatt EL jeg, tror jeg...hihi... Ååå vi er så mange som skal over på 1 tri denne mnd altså...hihi
Lillegull og spiren Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 ja nå er jeg lei av at det ikke blir noen spire,så jeg hååååper at jeg får en denne pp. Håper vi kansje får kost oss i kveld også..men jeg har ikke el smerter,så det er litt vannskelig å si når jeg har el..men siden jeg fikk posetive tester i går kveld og i dag,så er den nok her tenker jeg. hva betyr foresten FF?
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2007 FF= Fertility Friend...=o) Ja, håper du får det til nå altså...11 pp er lang tid...Like lang tid som jeg brukte for å få sambo klar...
Lillegull og spiren Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 ja jeg har vell brukt 5 år på å få sambo sånn passe klar,så jeg vet hva du snakker om..he.he vi har ikke brukt pervensjon på 5 år,men da har vi vært ekstremt forsiktig assa. men vi har holdt på i 1 år snart,uten en eneste posetiv gravi test:( huff...tror jeg adri kommer til å bli mamma..virker så uvirkelig..kommer til å svime av den dagen jeg får en posetiv test..he.he
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. juni 2007 Vet du, jeg vet du kommer til å bli mamma jeg...Det tar dessverre lang tid, men vil nok prøvd å tenke på at det kanskje ikke er akkurat nå, men neste mnd... Men klart, jeg kan nok ikke sette meg helt inn i din situasjon med neg tester mnd etter mnd...Synes det er så trist, men jeg kan nok kjenne den samme sugen etter barn, selvom jeg har en fra før... Krysser fingrene for at vi begge tester pos denne pp...(jeg har da ikke hastverk, men hadde vært gøy da, må innrømme det...Tror nesten jegikke tør å komme å si at jeg er gravid...)=o)
Lillegull og spiren Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 he.he jo du må rooooope ut om du er gravid. siden jeg burde tenke at jeg ikke blir det nå ,men neste,,er du synes:)??he.he
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. juni 2007 hehehe... Ja kommer vel mer til å hviske det ut da...haha...Men som sagt...så er det jo ikke sikkert det har klaffet for meg da...=o) men håper jo mer på dere som har prøvd lengere har 1 pri på 1 tri...hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå