Potetstappe Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har nå 12 dager til termin og har akkurat gått fra sambo! Utrolig skummelt dette her, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå! Men tror jeg og baby kommer til å få det så mye mye bedre uten å måtte forholde seg til den jæ*la drittsekken:-) Etter å ha lest litt her nå, så virker dere som en super gjeng, gleder meg til å bli kjent med dere:-)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 heihei:) har fått med meg litt hva som skjer/ skjedde med deg, fryktelig trist at det skulle bli slik, men velkommen er du :)
Anele&Solstråla Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Hei jenta, Fulgte litt med inne på skravle,Velkommen hit:) Er det ditt 2.barn?
Potetstappe Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Nei, dette er første! Blir spennende!
Hymia+muffins Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ikke engang smakt på følelsen av dette her.. Mannen kommer til å gå fra meg i løpet av de neste dagene. Skummelt er ordet ja! Er litt i tåkeland... Jeg skjønner ingenting.. Du får fortelle hvordan det går med deg framover lillemaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå