Gå til innhold

November: Slik gikk det.............


2barns mor

Anbefalte innlegg

Skulle ha barnevakt for første gang til minstemann som er 7 måneder i går, da det var bryllupsfeiring. Jentungen på 2.8 år skulle også ligge over hos tante. Leverte barna kl 1330 og jentungen vinket og nusset meg "hade" mange ganger. Minstemann som er så tillitsfull til min familie hadde jeg ikke trodd skulle bli noe problem: MEN DER TOK JEG GRUNDIG FEIL GITT........... Han hadde rast fra det minuttet jeg gikk ut døra. Hadde jevnlig telefonkontakt med de hele tiden. Tanta gjorde alt for å få roet han. Ikke ville han spise, drikke, sove, leke, trille, sitte i fanget, leke på gulvet osv. Han var rett og slett utrygg! Slik varte det da altså fra kl 1330 til 1730, da kastet vi inn håndkleet, der vi sto i finstasen og ventet på sjåfør. Måtte bare rett og slett avlyse bryllupet og hente han igjen. Blid som ei sol når jeg tok han i armene mine. Klynget seg til meg og flirte. Begynte å rase igjen med det samme tanta tok i han, jeg skulle følge jentungen på do. Uansett hvem andre som var i nærheten av han, hylte og skreik han. Kun når han var hos meg så roet han seg... merkelig spør du meg. Han har alltid vært så rolig og tillitsfull. Har aldri skreket når noen har løftet han opp. Smiler og er bare god hele tiden. Men slik gikk det altså med den bryllupsfeiringen....jeg hadde gledet meg skikkelig og synes det er forferdelig kjedelig ovenfor brudeparet. Skal også prøve å ha barnevakt senere i måneden her, da er det mamma som skal ha de.

Må bare nevne at jentungen nektet å bli med hjem, så hun hadde det som plommen i egget og ble hentet i formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, såpass, ja :-s Men, sånn er jenta mi og. Hun er SKIKKELIG mammadalt! Eldstemann var mammadalt han også, men ikke så voldsomt.

 

Jeg skulle bare en liten tur på butikken, og lot barna (og pappa) være igjen hos svigermor. Jeg brukte litt tid, for jeg møtte på noen kjente. Og jaggu ringte tlf. Det var samboern... snuppelura var helt på styr. Bare skreik, og ikke pappaen klarte å roe henne en gang. Så da fikk jeg bare gjøre meg ferdig å reise.

 

Når jeg kom, så roet hun seg etter få minutter og var blid som en sol...

 

Syns nesten det blir litt for mye av det gode med mammagreiene hennes, jeg.

 

Skal prøve henne hos mine foreldre snart over en litt lengre periode snart. Tror kanskje det går bedre, for der er vi to ganger i uka. Og de småturene hun har vært alene der har det gått bra. Heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...