Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hei:) Jeg er ny her inne. Jeg er 26år og sambo er 27år, og vi har en herlig gutt på 4 1/2år. Nå håper vi at han snart får bli storebror. Jeg og sambo begynte prøvingen i desember 06. Vi ble gravide i februar 07 i pp3, men det endte dessverre i MA i uke 10 i april. Nå prøver vi igjen etter å ha hatt 2 mens. Er ikke helt ferdig med tanta ennå, men begynner første periode etter MA når mens er over Lykke til alle sammen. Krysser fingre for at vi blir gravide snart. Klem
løveprinsen <3 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hei surremor. Vi har en ganske lik historie ser jeg. Vi og begynte prøvingen i desember, ble gravid i februar og mistet i april, 10 uker på vei. Har IKM neste mandag. Ønsker deg lykke til og håper spiren sitter igjen snart.
Modesty Blaise Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Hei Surremor og velkommen hit. Vi er mange i din båt. Ble prøver i oktober og mistet i mars og nå i mai. Krysser fingrene for deg og håper spiren sitter raskt og lenge for deg. Klem
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Takker så mye for velkomsten Så trist at mange har mistet. Krysser fingrene for oss alle, og håper vi blir gravide raskt. Og at spiren sitter i magen hele veien ut i sangerskapet. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå