Gå til innhold

Hjelp!! Hvem er far?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mensen fra 6 mai til 11 mai. Hadde sex med en fyr 11. mai.

 

Hadde sex med en annen fyr 16 og 18 mai. Da er det vel ganske sikkert at han siste er far til barnet mitt - er det ikke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å herregud.... hadde ikke tatt sjangsen på det nei, du må nok høre med de og be de være med på en test...

Vimsesare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mest sannsynlig at det var han andre som er faren, men man vet jo aldri.. Vanskelig situasjon dette, håper det løser seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom menstruasjonssyklusen din er over 27 dager (fra mens første dag, til neste mens) er det mest sannsynlig at det er siste mann som er far til babyen. Dersom syklusen er kortere enn 25 dager så ligger det an til at nr 1 er pappan. Men det er dog ingen garanti likevel, så helt sikker kan du ikke være uten en dnatest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo an på hvorlangt du er på vei.. kan hende har du hatt en mens etter du ble gravid.. for det hender faktisk at noen blør selv om de er gravid... Så du må nesten høre med en lege om du kan komme på ultralyd for å sjekke hvor langt du er på vei...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for svar alle sammen:o)

Skal forklare litt bedre.

Jeg var litt forsinket med mensen. skulle ha den 1 mai , men fikk den 6. mai. Jeg tok derfor en test 5 mai, men den var negativ. Dagen etter fikk jeg mensen. Lå med en kompis på fylla siste dag jeg hadde mensen... Helt idiotisk - jeg vet.

 

Lå med eksen som er far til lillegutt på snart 4. Vi ser ut til å ikke bli helt ferdig med hverandre... Idiotisk det også.... uten perevensjon...... Han lå jeg med den 16 og 18 mai.

Har en syklus på 30-31 dager.

 

Så spør igjen - kan jeg stole på at det er eks som er far til barnet jeg bærer? Går vel heller ikke an (finnes jo unnntak) å bli gravid når man har mensen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...