Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 SA 25 mars, og første syklus etter det var på 36 lange dager. Jeg hadde syklus på 33/34 dager før det, og alltid stabilt. (er i 8 pp). Sist gang hadde jeg masse symptomer, og testet pos 3 dager før. denne gangen er jeg nokså sikker på at el ikke var da jeg opprinnelig trodde, og når jeg da testet (negativt) 5 og 7 juni var det noe sånt som 2 og 4 dager etter det jeg kanskje tror var el, på dag 33/34. Helt håpløst å tste da selvsagt, men jeg klarte ikke å la være, det var tross alt på idet jeg trodde var km og to dager etter. Surrehue-kropp! Blir gal av å vente, har testet to ganger, negativt! Noen andre som har erfaringer med dette?
KristineH79 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 hei jeg er 16/18 uker på vei, fant ut at jg var gravid dag 46 testa neg dag 41, var på ul forrige uke og trudde jg hadde en syklus på 41 dager men jm trudde jg var litt kortere på vei og dermed har jg en enda lenger syklus enn jg trudde... skal på ny ul neste uke og forhåpentligvis får vite termin og kjønn! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå