Gå til innhold

9mnd og sover fra 20.00 til 10.30 neste morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi overasker mange..

i helgene sover hun fra mellom 19-20.00 til 10.-10.30

Både besteforeldrene og andre i familien reagerer på at hun sover så mye. sover også noen timer på dagen. Helsesøster mener at vi er heldige som har ett sånt sovedyr..

er det ler her inne som har barn rundt 9mnd som sover så lenge?

å dette er uten å våkne om natta altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ og blæh!

Heldig er du ja:) Her er det ofte et nattmåltid, men hun kan glimte til innimellom og sove helt rundt, fra feks 19 til 06.

Skrevet

Samme her. Har tvillinggutter på snart 6mnd de sover fra 19.30 til 8 tiden så får de litt melk så sover de igjen til rundt 10. I dag voknet de faktisk ikke før 9.30. Deilig, håper de fortsetter med det.

Skrevet

Sarp

det må være deili at dem sover så lenge når du har to som sliter deg ut på dagen :P

men må bemerke at jenta mi IKKE våkner for å ha mat !

Skrevet

Poden min er 4 mnd. Han sover fra ca 19.30- 06 og får da pupp og eventuelt morgenstell hvis han er veldig våt. Sover da videre til alt fra 8-10. Kjempedeilig. Har seg to lurer om dagen også, men de varer max en time pr lur. Men det er jo bra det igrunn.

Skrevet

å ja,jeg har et sovedyr=)

han legger seg rundt 21,og sover til mellom 9 og 10.30

våkner av og til tidligere,men som regel holder han samma klokkesletta =) sover en del på dagen å,hvis han får sove i senga da.i vogna er det en time av gangen..

Skrevet

Jepp, hun sover fra ca,.18 til 9.00, må som regel vekke henne. Sover 2-3t sammenhengende på dagen også...synes nesten hun sover for mye, men har tydelig behov for det.

Hun sover også hele natta uten mat.

Skrevet

Så heldig du er!!

Min er ni og en halv mnd og har ennå ikke sovet rundt en natt...... Han våkner alt mellom 1 - 10 ganger i løpet av en natt. Har nå hatt ørebetennelse en uke men sov ganske godt i natt, var våken kun tre ganger.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...