Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Tenker på nå som det er så ekstrem varme. Har holdt han i skyggen hele tiden, bortsett fra ut og inn av bil og hit og dit. Vogn tur lar jeg også vente, blir jo så forferdelig varmt der. Men virker på folk rundt meg som jeg er hysterisk. Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg gjør som deg(og sikkert alle andre); passer på at han mest mulig er i skyggen. Dvs så langt d lar seg gjøre.. Men jeg tar en liten trille tur uansett. Han liker å sitte og se(8mnd), men ligge og sove der blir varmt..
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Vel.. det er jo det ideelle.. men min snupp på 9mdr holder seg IKKe i skyggen.. da må vi være inne mens solen er fremme, for hun sitter nemlig ikke i ro et sekund.. hun blir SINT hvis hun må sitte i ro i vognen, og å sitte i ro på teppe eller lignende i skyggen, det finner hun seg ikke i i det hele tatt. jeg prøver å flytte henne til skyggesteder så ofte jeg kan, men hun kryper ut i solen. liker seg der tydligvis.. er ikke mye jeg kan gjøre da.. annet enn å smøre henne godt, gi henne mye vann og ta pauser inne..
Mamsen til Silje Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Mest mulig i skyggen men nesten ikke til å unngå at det blir litt sol,prøver så godt vi kan. Prøver å finne en luftig skyggeplass for soving i vogna,kun iført bleie. Vanskelig med soving inne på dagtid,er vant til vogna.
Butterfly_Flip Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 i dag har lillegutt storkost seg helt naken ute i hagen i syggen under ett stor tre. Dagen har vært strålende. Han sover ikke mye i varmen da... men men. han har vært så fornøyd i dag
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Kun i skyggen her oxo. Men solkrem likevel. Og skal jeg ta han opp på fanget noen få minutter av en eller anna grunn, tar jeg på han skyggelue hvis jeg sitter i sola. Går tur da. Da ligger han i kortarmet body, og ingenting over han. Har lufting foran på vogna så d er gjennomtrekk. Men ikke alltid jeg har den åpen, han får uanz mye skygge pga "bremmen" på vogna - husker ikke hva den heter...
LisaColli Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 hoder henne mest mulig i skyggen ja. hvis hun er i sola i KORTE perioder av en eller annen grunn, så har hun på solhatt. solkrem har hun på uansett. går tur fordi jeg da, hun ligger i bagen og så fester jeg helseteppet slik at det henger på den siden hvor solen er. altså bare halvveis over, så hun får masse luft også
kajak&Daniel Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Det er nok ikke til å unngå at Daniel får litt sol på seg. Vi har ikke bil, så hvor enn vi skal, må vi jo bruke vogna... Det går jo ikke an å hele tiden gå slik at man har sola i ryggen... Hvis den kommer fra siden, får han den jo på seg. Men smører han med solkrem og har kjøpt body med solfaktor.. Så jeg håper det går greit allikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå