Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hei! Noen som har vært på Stork rundt dette tidspunktet??
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Det er ikke så interessant sikkert, men jeg syntes det var koselig å lese at du var på Stork 10.juni. I fjor på akkurat den tiden kom jeg hjem fra første tur til Stork. Været var akkurat så fantastisk som det har vært den siste uken nå, og jeg husker ennå hvor spennende det var. Nå sitter jeg her med stooooor mage og noe som kjennes ut som kynnere. Tiden går fort og du har mye spennende foran deg! Lykke til!
Lykkeliten2008 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Har vært på Ciconia i Århus til insem. i dag og morgen. Da ligger vi nesten likt i løypa - det blir spennende tid vi går i møte. Ønsker deg lykke til :-).
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Åhh.. Så spennende!!! IKM ca St.Hans her.. Hva med deg?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Hei Har ikke vært på Stork, men på Diers i Århus den niende. IKM 22.06. Første gang og virkelig vanskelig å vente! Lykke til begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå