Gå til innhold

Helt seriøst?? Finnes det virkelig mennesker som ikke skjønner at også babyer må ha redningsvest i båt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare ikke forstå det asså.. De kan IKKE svømme og vi har IKKE kontroll over hva som kan skje mens vi kjører båt..

Nå tror sikkert mange at jeg skriver dette pga den 1åringen som har havnet i vannet i Moss, men det er ikke derfor, jeg leste bare noen innlegg innpå her og ser at det ikke er alle som mener det er en selvfølge at babyer har vest på.. Jeg skjønner det ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, men mange tenker sikkert at "jo, men vi holder jo babyen, og om det skjer noe hopper vi jo uti etter henne/han"..! Tenker ikke på at det kan skje noe med de voksne også..! Her bruker vi alltid redningsvest, ikke flytevest, redningsvest - UANSETT..!

Skrevet

Ja, asså.. det blir jo som å si at man sier at man klarer å holde fast i ungen på fanget i bil også det.. (selv om det som regel er myyye større hastigheter der da) hvis du sitter i båten din, aner fred og ingen fare og havner på et skjær, ja da har du pokker ta ikke mye mulighet til å holde fast i ungen og hoppe på sjøen.. og dessuten, hvis du må svømme langt, og ungen din ikke har vest, ja da blir du riiiimelig fort sliten hvis du skal holde ungen over vann mens du svømmer.. jeg har gått på babysvømming og svømt litt med ungen på ryggen og det er TUNGT!!

Skrevet

Jepp..! Og om du slår hodet og blir slått ut selv er ungen hjelpesløs... GRØSS!

Skrevet

Det finnes faktisk fremdeles folk som ikke sikrer barna i bil! Blir ikke sjokkert lenger:(

Skrevet

enig så enig....problemet er at folk er såååå naive...jeg har alltid på redningsvest på gutten min...allerede fra han 1 mnd og første gang i båt.

Skrevet

Hei alle dere som er for redningsvest i båt. Kanskje dere kan hjepe meg litt. Jeg vil gjerne ha en redningsvest til min 6mnd gammle baby. Hvor kan jeg få tak i en og kan babyen sove med den??? Ser den ut som en slik vest som voksen har???

Skrevet

Jepp, i spesialbutikker, sportsbutikker og en del barneutstyrsbutikker har de vester..! Men husk å få LIVVEST, ikke flytevest! Det må være krage på den og ikke flytemidler på ryggen... Så må det være stropp mellom beina..! Kan fint sove i den ja, så lenge størrelsen er passe :-)

Skrevet

Har ennå ikke vært i båt med snuppa, så vi har ikke kjøpt redningsvest ennå, men må ha en nå til sommeren. Tror de har på spesialforetninger som har utstyr til båt, og muligens på biltema også..

Skrevet

Hei!

Vi har amme type vest til vår baby på 2 mnd og vår jente på 3 år. Kjempegod! Forskjellig vektklasse da, selvfølgelig...

Vesten er fra Helly Hansen, og kommer best ut i test. Den har en solid krage på, så kan se litt ubehagelig ut. Men lille babyen vår på 2 mnd sov godt i båten med vesten på...

Skrevet

og du anonym, mååååå bare bemerke det :) "til alle dere som er for redningsvest" ehh.. finnes det noen som er imot det??

men superflott at du tenker å gå til innkjøp av en!!!! :o)

Skrevet

samme type.... Ikke amme type. He he.Den heter Helly Hansen Kid safe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...