Gå til innhold

Noen som vet???


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har siden forrige søndag hatt en del mørkebrun utflod, med litt blod i, men i kveld er det mest blod. Var på ultralyd på torsdag, og alt såg helt fint ut. Er det noen som har opplevd det samme? Tror dere det er en sa på gang? Håper bare så inderlig at dette skal gå bra. Jeg er så redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Offa, det er ikke noe grei situasjon. Jeg har selv hatt bittelitt brun utflod fredag og lørdag, men det var veldig lite, og har ikke kommet noe mer etter det. Jeg hadde det samme for noen uker siden, og legen sa da at så lenge det er brunt, så er det gammelt blod, f.eks. fra et sprukket blodkar, og det er ikke noe å bekymre seg for. Hvis det derimot kommer friskt blod, KAN det være litt verre - men det trenger ikke være det altså! Har fått svar fra flere som har blødd friskt blod uten at det har vært sa. Har du magesmerter da? Hvis de uteblir er det også et godt tegn. Men jeg ville nok kontaktet legen i morgen for en sjekk. Skal krysse fingrene for at alt er i skjønneste orden! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen jeg var til på ul torsdag sa at jeg bare måtte ta kontakt igjen om det forandret seg, så det skal jeg gjøre i morgentidlig. Håper jeg får komme inn på ny ul, bare for å sjekke om der er liv laga. Blir så kjemperedd. Ingen smerter, har ikke hatt det i det hele tatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...