Gå til innhold

Håvard eller Magnus? Hjelp meg jenter,ønsker mange svar!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Med god hjelp fra dere, har vi nå eliminert alle andre navn og sitter igjen med to; Håvard og Magnus. Så klarer vi ikke å velge ett. Det vi er sikre på, er at han skal hete enten Håvard eller Magnus.

Så hva syns dere?

Jeg er glad i Magnus, det plager meg bare litt at det er en del brukt. Men det er et godt navn, syns på en måte det er et koselig navn til han. Han er blitt litt Magnus. Datteren min på 2,5 sier hun vil han skal hete det.

Men så liker vi jo Håvard også.

Vi går i sirkel her! Hjelp oss med synspunkt:)

Tuusen takk for svar.

Fortsetter under...

hei. hva med å kalle han Håvard Magnus?. syns det var et ganske fint navn, også da trenger dere jo ikke å velge bort noe:)

Jeg syns Håvard er mye finere enn magnus, men om dere syns at magnus er finere, så gå for det, selvom det er mye brukt. Jeg hadde ikke brydd meg om et navn jeg likte var mye brukt, jeg hadde brukt det navnet jeg like uavhengig om mange eller ingen het det.

begge navn er uansett kjempe fine.

lykke til med navnevalg, selvom det er vanskelig. men sønnen deres får uansett et nydelig navn:D

Annonse

Jeg liker ikke Magnus så gå for Håvard. Synes det er veldig pent. Kommer jo i grunnen litt an på hva datteren din heter også da. Føler navn må stå litt i stil til hverandre. Vet om noen som har Emil, Miriam og Roger. Synes det er en FORFERDELIG blanding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...