Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 5 mnd og synes det er kjempe artig å sitte på armen å se når vi er ute å går. Men blir tunkt i lengden, derfor lurte jeg på å kjøpe bæresele eller noe. Synes hun er litt liten til bæremeis. Noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg en Mei Tai. Superbra bæresele. Lilletassen (2mnd) trives godt oppi. Kan ha helt opp til 3 åringer vist nok. Og når de blir 6 mnd kan du gå over til å bære dem på ryggen. superbra

Skrevet

www.lotusbarn.no

www.dotedot.com

www.tettinntil.com

Der bør du finne litt av hvert. Personlig syns jeg sjal blir litt for innviklet. Men hver sin smak. Vi liker mei taien iallfall

Skrevet

Har nettopp bestilt Ergo bæresæle,minner litt om bæremeis men kan brukes fra nyfødt,kan sove i den og ammes,kan bære på magen,ryggen eller hofta. Du finner den inne på siden om babyslynga som er blandt annonsene på siden her.

Skrevet

mei tai er helt supert vil anbefale det. kjøpte min inne på tettitett.com

Skrevet

Vi har en Ergo og jeg mener den er fantastisk. Barnas vekt er godt delt mellom skuldrene og ryggen, både jeg og mannen min kan bære sønnen vår (10 mnd, 10kg) i ganske lenge (halv annen time +) uten at det blir tungt. Gutten er også veldig glad i den, han pleier å sparke og vifte armene når han ser oss ta sælen frem.

Håper du finner noe som passer dere.

Skrevet

vi har baby bjørn, men er ikke fornøyd med den. vondt i rygg og skuldre, og den er nesten for liten allerede. (5 mnd). har bestilt meg mei tai nå, etter anbefalinger av bekjente og her inne. håper vi blir fornøyd med den. kjøpte den på www.bæretøy.no. masse kule farger og mønster:)

Skrevet

Jeg har kjøpt mei tai på dotedot.com og er super fornøyd, og trollet mitt trives kjempe godt i den :-))

Skrevet

vi har babybjørn og er fornøyd med den, har også bestilt ringsjal så vi kan bytte på.

Men til en 5 mnd gammel ville jrg nok ikke kjøpt babybjørn, får ikke brukt denså veldig lenge da

Skrevet

www.lotusbarn.no har masse fint. ville anbefalt deg mei tai siden hun er alt 5 mnd, sjal er litt vanskeligere å få il, og blir lite brukt i denne varmen. hvis du ønsker deg sjal så kjøp vevd ikke elastisk siden hun er såpass stor.

Skrevet

på lotusbarn kan du få 10% rabatt hvis du bruker denne rabattkoden ved kjøp av baretøy. koden er BPED571

Skrevet

Jeg ville også ha kjøpt mei tai om jeg var deg. Det er helt fantastisk å bære i. Jeg bruker mei tai til å bære gutten på 3 år og lille jenta på 10 mnd. Ikke noe problem! En bæremeis tar masse plass og er ikke så lett å ta med. Mei taien barne bretter du sammen og hiver under vogna. Da kan du velge om du vil trille eller bære. Jeg har også en Ergo. Det er også en super bæresele. Ergo'en har et mer sporty utseende, mens en mei tai er bare vakker.

På linken under finner du også masse fint bæretøy.

www.krusedull.net

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...