Gå til innhold

April: Hvordan har det gått med dere i varmen?

Anbefalte innlegg

Litt av en pang start på sommeren me har fått

Me har hatt over 30 grader i helgen og har egentlig brukt mye av tiden i bassenget eller i skyggen. Har måtte tatt mange pauser inne for å komme oss unna solen. Alle er blitt kjempe brune.

Hanne var egentlig kjempe rød i 2 tiden i dag - da me kom hjem fra stranda - etter 2 timer med sjøen. Me tok på henne en lett genser som hun brukte når hu var ute og var inne noen timer før me igjen gikk på stranda i 18 tiden. Koste oss der til 19.30 før me gikk hjem og spiste, hatt en kjempe dag. Men når me kom hjem og fikk badet ungane i badekaret så ser ikke Hanne rød ut i det heletatt - tror huden hennes fikk roet seg etter me kledde på hu. Takk og pris.

Verre for min mann som er veldig solbrendt på ryggm skuldre, bryst og litt på lår.... Han ville jo absolutt ikke smøre seg... litt seit å smøre seg når en først er blitt vrendt... hmmmm ja kanskje han lærer nå... hehe.

Hvordan har deres sommerhelg vore?

Nå får eg gå å legge unger.... ;)

Fortsetter under...

Her har vi vært inne og ute ca annenhver dag. Blåser sånn uttafor her, at det kan bli litt kaldt, og lett tåke... Men vi har kost oss masse også. Snuppa har fått bada litt ute, spist masse is og grilla flere ganger. Litt solbrendt, men ikke værre enn man må regne med ;) -Men snuppa har fått soleksem ;( Det var jo litt surt. Skal på hs i morgen, skal høre med de om hva vi skal gjøre med det. Vi har kjøpt oss hagemøbler i tre. Skikkelig solide saker, gleder meg til å ta de i bruk når sola kommer igjen, og vinden løyer.

Sindre har lagt i bare bodyen og likevel vært gjennomvåt på ryggen... Utrolige temperaturer -helt herlig! ;)

Baksiden er at det er fryktelig vanskelig å legge seg om kvelden for snuppa. 4 av 5 kvelder blir klokka 9-10 før hun sovner ;( Utrolig seigt!

Ellers prøver jeg å planlegge dåpen som er om to uker. Har kjøpt inn masse sånt pyntedill. Skal lage koldtbord selv. Er ikke så mye å lage, men mye som skal kjøpes inn og oppgaver som skal dirigeres.. ;) Klær som skal strykes og plukkes ut -ikke minst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...