Gå til innhold

Hva slags mat skal man unngå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker i forhold til mageknip. Og er det vanlig å ha litt vondt i magen? Gutten min har litt vondt i magen av og til, går over etter at han slipper en "kjempefjert" :) Det er aldri langvarig - men lurer jo på om det er noe jeg burde ha unngått å spise. Eller får de litt vondt i magen uansett???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hva er de tingene du tror det kan være da?

En fjert iblant er ikke nok til å forandre kostholdet da!

Skrevet

Aner ikke, er det som er tingen :) Sånn som i dag så hadde han litt mageknip i 4-tida. Da hadde jeg spist brødskive med leverpostei og vafler tidligere på dagen. Og det skulle nå vel være "grei" mat? :)

Nei, enig i at jeg ikke skal endre kostholdet for en fjert :)

Skrevet

Hmmm. Du må nesten prøve deg frem.

Greit å unngå blandingsmat hvis det er noe du lurer på er dumt, kanskje det er bare en del av det han reagerer på.

Det er vel løk i leverpostei? Ting som ikke er essensielle i kosten generelt er ting som løk, brus, kaffe, noen reagerer på sjokolade også...

Skrevet

Får prøve noen dager med bare "ren" mat - så får vi se! Heldigvis ikke et stort problem dette da, han skriker veldig lite, og foreløpig har alle nettene vært bra. (bank i bordet!)

Skrevet

Forresten, det er en annen unødvendig mat som noen barn reagerer på: agurkskall... Hadde du det på leverposteien?

Skrevet

Ja! Agurk spiser jeg hver dag.. Hmm, da skal jeg kutte ut det. Trodde det var "trygt" jeg..

Skrevet

Ja, det er ikke det mest logiske... Kjekt å få høre om du får stor forandring på det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...