Gå til innhold

Hjelp 6 uke gammel baby vil bare være med mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min lille gutt ammer annen hver time i ca en time, og han spiser!! Han har vokst 11 cm siden han ble født!!

Problemet er at han alltid sovner på min arm og når jeg prøver å legge han ned i seng bag el lign våkner han og gråter til jeg tar han opp. Han vil ikke ta smokk. Han roer seg av og til når jeg går en tur med han men våkner i det vi kommer hjem...

Begynner å bli ganske sliten...

Noen råd??

På HS sa de at han ikke måtte ligge i mer enn 2 min å gråte...

Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan han ha vondt i magen da?

Skrevet

har ikke så mange råd, men jeg vet hvordan du har det. Vi løste det med samsoving. Jeg la meg med ham når han skulle sove. Eller så gikk pappaen tur mens jeg sov.

Ikke la ham ligge å gråte. Han trenger mye nærkontakt fra mamma, og det varer ikke så lenge. Her gikk det gradivs over ved 2 mnd, helt over vet 3 mnd. Nå kan "hvem som helst" få lov å kose og passe på..'

forresten:

et lite råd likevel.. Legg ham i bagen og sett bagen på knærne dine. Så vugger du ham i søvn på den måten. Gjerne litt humping og slikt. Det fungerte kjempe bra for oss. Gråt i 1 min og så sovnet ham. Du blir ikke så sliten av det.. Etter at vi hadde gjort dette maaaange ganger, sovnet han som regel av seg selv rett etter at vi la ham ned i bagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...