Gå til innhold

Stemmer det at de små ikke skal titte så mye bakover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillen her (3 mnd) følger veldig med når vi går forbi eller noe skjer bak henne. Men mamma sa at det ikke var så bra at hun tittet bakover... Noen som vet noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm....aldri hørt før. Men jeg har hørt om mødre-generasjonen over oss som er hysterisk på det meste rundt babyer. Kanskje det?? Hihi...

Skrevet

Min mor sa at da jeg var liten mente de "lærde" at hvis en stod bak babyen og han/hun tittet mye bakover kunne de ble skjegle. Vet ikke om det stemmer, men jeg tror ikke så mye på det...

Skrevet

Ja, det var det mamma sa til meg... At hun hadde fått beskjed av helsesøster da jeg var liten at "det kunne man bli skjeløyd" av...

Skrevet

Ja, en smule hysteriske ja ;o)

Ikke det og ikke det, hehe...

Skrevet

Det har jeg aldri hørt om. Og vi som er så opplyste, leser masse på nett og i bøker og møter fysioterapeut og helsesøster, hvis vi ikke har hørt om dette så er det ingen fare. Vi får tutet ørene fulle av alt som kan være farlig, så frykter ikke å gå glipp av noe info på den fronten.

Skrevet

Ja, syntes det var rart jeg også... Med tanke på det du skriver om alt vi får med oss.

Skrevet

jeg fikk også høre dette. men vi har ikke gjordt noe i forholdt til dette. Jenta mi er nå 6mnd og sjegler fortsatt ikke...... he he

Men er vel litt irriterende for babyen i lengden vist alt foregård bak hun/han. Men å lage noe styr ut av det gidder jeg ikke nei....

Skrevet

Ja, nei det er ikke slik at alt foregår bak henne, men hun følger ille med om noe skjer bak henne :o)

Skrevet

Har alltid blitt sagt at man ikke skal stå bak babyer,de beg å sjele osv. Men prøv selv og kikk oppover og bakover,ikke veldig behagelig,blir jo helt svimmel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...