mammasgo`jente Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Ammetåke + veldig varmt vær er tydeligvis en veldig dårlig kombinasjon i dette huset... Holdt på å brenne opp huset jeg... Satte på flasker til koking og glemte det helt av. Så kom naboen og spurte om det var brann hos oss. Vi satt ute på terassen så vi hadde helt glømt at flaskene stod på kok. På kjøkkenet var det tjukk røyk og nå lukter det fryktelig i hele huset. Det har ikke skjedd noe skade bortsett fra at det lukter helt forferdelig her. Ikke noe særlig... Andre som har gjort noe sånt i ammetåka? Det var en fryktelig opplevelse og jeg skvatt skikkelig. Tulla vår ble veldig skremt av en veldig skremt mamma!! Huff, må jammen huske ikke glemme sånne ting! Kunne gått virkelig ille!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Æ må innrømme at d gjør litt godt å høre at flere har gjort d. Gjorde d nemlig m pumpa mi. Æ rørte ikkje ovnen på over ei uka så redd blei æ. Ikkje nåkka artig! Å dyrt!!
kokosbolle Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Og det er grunnen til at jeg har skaffet med mikrosterilisator )
noegodtivente Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har holdt på å glemme smukker og flasker flere ganger, men nå har jeg laget meg en fin regel som har reddet meg opp til flere ganger. Når jeg har satt på plata med det jeg skal koke setter jeg på timer'n på kjøkkenet på 15. min har sjekka at det da ca. har rekt og koke opp og kokt i 5min. funker veldig fint for meg:-)
m@rie82 Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 huff, ja det er skummelt!! ... jeg har også klart å gå i fra koende vann... holdt på å starte brann på hytta i helgen... hadde det ikke vært for min mann, hadde vi ikke hatt noen hytte å reise på lenger. takk og lov for at han husket det iallefall... jeg stoler ikke på meg selv lenger, når det gjelder slike ting... setter på alarmen på mobilen min heretter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå