Gå til innhold

Flere som har vondt i magen?


Prinsesse Sophia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det stikkinger?

Da er det sikkert livmoren som vokser og strekker seg. Helt normalt å få litt vondt da. Jeg har ofte "mensmage"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske normalt har j hørt... søstra mi hadde d hvertfall sånn, tror ikke du trenger å bekymre deg. Når jeg mista sist, hadde jeg skikkelig smerter liksom, sånn knipe, rieaktige smerter som de kaller det.. Så tror du kan slappe av =)

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Smootha. Mistet jo sist gang og det er ikke sånne smerter. Bare en blanding av dragninger og stikkninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også. Fått beskjed om at det er normal, faktisk bra. Så da får vi stole på det og prøve å ikke bekymre oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vil_bli_gravid83

Jeg hadde ekstremt mye vondt i magen i uke 5 og 6... Fikk beskjed av legen at så lenge jeg ikke blødde var det ikke noe farlig.. Er bare mye som skjer i magen. Har omtrent gått over nå,så er stort sett bare en fase :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det slik. Nå er jeg 8+5 og det har roet seg litt, tror det var verst i uke 6-8 kanskje. Husker ikke helt, ting går litt i ett her:)

Men det er nok fordi livmora vokser, i alle fall hvis du har vondt nederst i magen. Hvis du har mer mageknip, er det også normalt, fordi tarmene blir påvirket av progesteronet som dannes i store mengder når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+2 og har hatt vondt i magen siden 3 dager etter UL...

Har mye luft og varierende mage... også mensmurringer HELE tiden.. men dette er jo bare gode tegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn "omgangssyke"-vondt i magen.. Sånn som ikke helt kan forklares egentlig.. Sånn kvalm-magevondt.. fysj..!! og så stikker det innimellom og kjennes ut som om jeg har sting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...