Prinsesse Sophia Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er nå 5+5 og har så mye vondt i magen
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Er det stikkinger? Da er det sikkert livmoren som vokser og strekker seg. Helt normalt å få litt vondt da. Jeg har ofte "mensmage"
Prinsesse Sophia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Nei føles mer som dragninger egentlig. Har du det? Klem fra meg
kariuss Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Det er ganske normalt har j hørt... søstra mi hadde d hvertfall sånn, tror ikke du trenger å bekymre deg. Når jeg mista sist, hadde jeg skikkelig smerter liksom, sånn knipe, rieaktige smerter som de kaller det.. Så tror du kan slappe av =) Lykke til videre!!
Prinsesse Sophia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Takk for det Smootha. Mistet jo sist gang og det er ikke sånne smerter. Bare en blanding av dragninger og stikkninger
Kvitrebekk Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Sånn har jeg det også. Fått beskjed om at det er normal, faktisk bra. Så da får vi stole på det og prøve å ikke bekymre oss :-)
Gjest vil_bli_gravid83 Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde ekstremt mye vondt i magen i uke 5 og 6... Fikk beskjed av legen at så lenge jeg ikke blødde var det ikke noe farlig.. Er bare mye som skjer i magen. Har omtrent gått over nå,så er stort sett bare en fase
Erisa* Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har også hatt det slik. Nå er jeg 8+5 og det har roet seg litt, tror det var verst i uke 6-8 kanskje. Husker ikke helt, ting går litt i ett her:) Men det er nok fordi livmora vokser, i alle fall hvis du har vondt nederst i magen. Hvis du har mer mageknip, er det også normalt, fordi tarmene blir påvirket av progesteronet som dannes i store mengder når man er gravid.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er 4+2 og har hatt vondt i magen siden 3 dager etter UL... Har mye luft og varierende mage... også mensmurringer HELE tiden.. men dette er jo bare gode tegn
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har sånn "omgangssyke"-vondt i magen.. Sånn som ikke helt kan forklares egentlig.. Sånn kvalm-magevondt.. fysj..!! og så stikker det innimellom og kjennes ut som om jeg har sting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå