Gå til innhold

Bade?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det trygt å bade?

Tenker på UVI, er så redd for å få det... Vi reiser til syden neste onsdag, da er jeg 7+2, og skal være borte i 2 uker...

 

Hadde UVI i siste svangerskap uten å merke det, annet enn rosa utflod, hva om det skjer i syden? Har liksom ikke lyst å bli sjekka der nede, ikke at de ikke kan jobben sin, men jeg er litt "redd" for å misforstå dem eller de meg. Skjønner? :o)

 

Og noen tips om å unngå UVI? Skifte badetøy til tørt etter bad, drikke appelsinjuice... Tranebærjuice klarer jeg ikke, det har jeg prøvd og smaker bare høgg...

Noen andre tips?

 

(skal til legen på fredag, tenkte å høre med han å. Men med min teflonhjerne så glemmer jeg det garantert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En UVI er ikke farlig...jeg har visst hatt d i flere uker, uten at jeg visste om d...Men får behandling nå..d kan gi nyrebekkenbetennelse om d ikke behndles innen ei viss tid..men 2 uker skal jo da gå bra:) Drikk juice du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! :o)

 

Da skal jeg bade og kose meg, og drikke appelsinjuice til den store gullmedalje!!:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo uvi over tid hos en gravid er ike riskiko fritt og etter det jeg hørte øker det faren for at en kan mistre .... men snakk med legen din du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tranebær juice skal hjelpe mot UVI . :-) På Lidl selger de det, Cranberry juice - og den er faktisk ikke så verst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...