Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Kjøpte nettopp ny Emaljunga Scooter etter mye om og men. Har lest mye om vogna og trodde det var ei god vogn! Men..Den er ubehagelig både på grus, sand og litt ujevnt underlag. Det rister og må vel være ekkelt for barnet? Vet noen om det er mulig å bytte til lufthjul?? Forresten noen andre som føler det samme, eller er det bare jeg som er kresen? Er det i det hele tatt noen angrerett på vogner?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hvilken vogn har du fra før da? Klart det er forskjell på en stor kombi/duovogn og en trille. Og hvis du er vant med lufthjul fra før, blir det nok litt uvant i starten ja. Men tipper det går seg til jeg:)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har hatt den,og var kjempefornøyd. Litt uvant og 'stumpete' i begynnelsen,men ble fort vant til den.Veldig lett og god å trille syns jeg....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Ok, jeg har trilla ei Simo bagvogn med lufthjul til nå, så det er selvfølgelig forskjell, det hadde jeg regna med men..
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Man kan skifte hjul på den, har sjekka selv. Koster 1000,- for 4 stk lufthjul. Er du fornøyd med vogna ellers?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Oj, da blir det jo ikke ei veldig rimelig vogn lenger...Tror ikke jeg kan ta meg råd til det. Vet ikke om jeg er så kjempefornøyd ellers, men har ikke fått brukt den så mye heller enda. Synes den er stiv og noe vinglete. Ellers veldig `"åpen". Følte ikke jeg fikk "pakka ned" lillebror ordentlig når han skulle sove. Hadde det gått an ville jeg nok prøvd å levere tilbaje vogna...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Forresten, en ting til; Synes ikke dere den er tungvint/vanskelig å slå sammen??
snart_tre_små Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har også scooter og er veldig fornøyd.. den er gjerne litt tung i forhold til andre triller, men jeg synes den er stabil.. Men jeg har ikke gått så mye på grus med den ennå... Synes den er lett å legge sammen, men nå har jeg hatt emmaljunga hele veien og er vant til det.. Gå å sjekk hva det koster med lufthjul flere steder? Det går i alle fall an å bytte.. Ellers så kan du jo selge den hvis du ikke liker den, trenger vel ikke gå mye ned i pris.. Lykke til i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå