nicco Skrevet 10. juni 2007 #1 Del Skrevet 10. juni 2007 Selv om jeg egentlig ikke er høygravid ennå, så ser det slik ut, og mini er jo kjempestor og sf målene mine tilsier "snart fødsel". Plutselig blir du liksom klar over hvor mye som egentlig befinner seg i nederste skuff og på golvplan....og du erfarer hele tiden at tyngdekraften jobber mot deg, alt som faller ender opp på golvet, og dit er det LANGT......Det er SÅ kjekt å ha små hjelpere som er villige til å trå til innimellom når veien ned dit blir for lang, for ofte. Jeg kunne derfor tenke meg å finne opp skap og kommoder hvor de nederste skuffene rett og slett mangler.....sofaer som er akkurat i knehøyde slik at du ikke trenger å ta fart for å komme opp.....det samme med senger.....blomsterbedd i skulderhøyde.....og akkurat nå: en stor hund i steden for en liten som jeg snubler i fordi jeg ikke ser den når magen er i veien. Og jeg sender varme tanker til de som fant opp snørefrie(ikke smørefrie) sko og borrelås. Jeg ser stadig for meg forbedringer av ting jeg møter i dagliglivet, og det gjør vel snart ungene mine også. Flere som har det på samme måten og kanskje har forslag til andre forbedringer??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9547279-at-ingen-har-kommet-p%C3%A5-det-f%C3%B8r/
amilde 11.06 Skrevet 11. juni 2007 #2 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har oppdaget en egenskap som jeg tidligere ikke har hatt mye bruk for: jeg kan plukke opp ting på gulvet med tærne! Og det kommer godt med når magen er i veien. Så du skal ikke se bortifra at hvem enn det er som har skapt oss har hatt en god tanke bak akkurat det. Regulerbare blomsterbed hadde vært tingen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9547279-at-ingen-har-kommet-p%C3%A5-det-f%C3%B8r/#findComment-9550641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå