Gå til innhold

Dere med babyer som krabber....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere ute nå i varmen??

Snuppa her vil ikke sitte så lenge i vognen, hun vil bare ut og krabbe...

Men hun blir så sår på knærne hvis hun ikke har bukse på, og med bukse blir det så varmt at hun blir fryktelig grinete.

Hvordan gjør dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lar ho bare krabbe rundt med bare knær og smører med krem til kvelden:)

Skrevet

Hvilke underlag er det hun krabber på da? Gress?? Grus??

Vi har terasse i betong, og hun blir helt oppskrapt på knærne, ser så vondt ut....

Skrevet

Dette er bare en tanke, men kanskje det går an å kjøpe knebeskyttere? Sånn type små barn bruker når de skal lære og sykle og sånn?

Skrevet

Vi legger på tepper vi så det ikke blir så hardt. På verandaen altså.. Og skal nå kjøpe enten kunst gress eller noe annet belegg/ teppe som han kan krabbe på.. =)

Skrevet

Her har jeg en gammel overmadrass til dobbelseng som er blitt "utemadrass". Den er 200x220 og er helt utmerket for lillemor og hennes aktiviteter!

Skrevet

Min kryper rundt overalt, har prøvd alt mulig for å få henne til å krype der det er mest skånsomt for små knær, men hun styrer showet selv og kryper akkurat der det passer henne, det måtte være gress, grus, sand eller steiner.. hvis det gjør vondt, så stopper hun og jeg flytter henne.. men jeg prøver å ha på henne en capribukse hvis hun er på stein eller betong, så hun ikke skraper seg så fælt.. hva med å ta en tynn tynn strømpebukse og klippe av føttene på den, så den rekker rett under kneet?? det vil jo beskytte de små knærne litt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...