Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var i februar klubben for 07 også, men i uke 14 oppdaget de at jeg hadde blæremola. Jeg er friskmeldt nå etter mange mnd med prøver. I dag kom det to streker på testen min. jeg har termin 17 så det er to dager etter den terminen jeg hadde sist. Jeg må ta ultralyd i uke 6 eller 7 for å se om det faktisk er et foster inni meg denne gangen. Kjenner at jeg er fryktelig redd for at det ikke funker denne gangen heller, men samtidig er jeg så lykkelig for å være gravid at jeg føler at alle har sett det på meg i hele dag:) mye følelser om dagen!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9547158-vi-pr%C3%B8ver-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei du:9 så koselig av deg å spørre!! Har vært på to ul nå, og skal på enda en til man. De vil ha meg inn hver 14 dag. sist gang så så de en bitteliten baby med et bittelite hjerte;) gråt av glede hele veien hjem tror jeg:) og sykehuset sier at hvis ul til mandag ser fin ut også så slipper jeg å komme tilbake før den ul i uke 19. og det hadde vært deilig:9 rart, men selv om de passer på og sjekker meg hver 14 dag er jeg like redd hver gang jeg skal ned dit og faster hver gang, slik at de bare kan få det overstått hvis noe har gått galt. skal bli godt å kunne bare glede meg over at jeg skal bli mamma:) tusen takk for omtanken:9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...