nemifi Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hei! Vurderer DBS classic. Er det noen som har erfaring med denne produsenten?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 link? har bare sett en dbs vogn, grusom stygg. men vet ikke om det var en classic, såg veldig 'sportslig' ut.
BabyV Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 vi vurdere også DBS Classic sin vogn. Synes den er kjempetøff. Ikke så kjedelig som de ensfargete. Men det er jo smak og behag. Men det er jo uansett kvaliteten og brukervennligheten som gjelder. Vi var på babyshop og kiket på denne og det eneste jeg kunne sette fingern på var plassen under vognen. Men jeg synes vognen var så tøff at det tror jeg ikke at jeg bryr meg om. Har også tenkte å ta med en venninnen som har en sønn på 11 måneder og god erfaring på vognfronten til å se på denne sammens med oss. Her er forresten en link til DBS, men den gir ikke så veldig mye informasjon: www.dbsbaby.com
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Stilig med det sorte / rød trekket synes jeg. Men den er ganske tung da - 15 kg. Til å være en helt ny modell på markedet, synes jeg det er mye. Vognene blir jo lettere og lettere.
nemifi Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Tusen takk:-) Hold meg gjerne informert dersom når dere har sett på den. Jeg er temmelig siker på at vi kjøper den i rød og svart. Stilig nå far skal ut å trille:-) Den er ikke av de letteste, men sammeliknet m endel andre tilsvarende på markedet, er den 7 kilo under.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 vi har vært og titttet på den, og har vel så og si bestemt oss for å ta den...i samme fargene også faktisk:) fikk den demonstrert og den så veldig lett håndterelig og fin ut..... også syntes jo pappa at denne var en vinner utseende messig da:) hehe... et lite tips til de som er interresert: i sverige selger de også disse vognene men ca en tusenlapp mindre.. eneste forskjellen er at i sverige heter de crescent=) vet ikke hvem av de vi går for selv enda:) lykke til i vognjungelen:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Er "Crecent" det samme som DBS bare i Sverige da?? Hvor finner man denne i Sverige da?? Noen linker? Helt lik??? Syns også denne ser bra ut!!!!!!!!!!!!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 det er det same i sverige ja, som dbs er i Norge:) her er en link:)http://www.crescentbaby.se/ =) skal se om jeg finner fler (til nettbutikker og lignende),men rekker ikke akkurat nå...
:)Elvira i magen :) Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Vi skal kjøpe DBS trehjuling : ) I Sverige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå