Gå til innhold

Hei snooopi...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Ja, jeg bor i København, og har gjort det siden 1998. Ble utdannet her og fant mannen, og vet ikke når/om jeg kommer hjem til Norge igjen! Det er deilig å være norsk i danmark, også i prøverørsituasjonen!

Håper det går mot positiv test og bebs denne gangen! Synes rugetida di er lang. Det er jo leeeeeeeenge siden du satte inn! Følger jo med!

Med meg går det enda treigere. Jeg fikk jo p-piller for at jeg skulle nå et forsøk til, det siste offentlige, etter utskrapning, og alt gikk etter boka. Jeg hadde 1 dags margin for lang behandlig da jeg ringte inn mens, men da jeg var til scanning fredag, på dag 19, hadde jeg ikke hatt EL ennå!!!! :o( Jeg skal ha hatt EL på scanning i morgen.. Videre skal vi til BP i morgen for å få den beryktede/fryktede kromosomtest...

Enten blir det sommer uten bading, vin og øl, men MED spire i magen eller ferie med bading, vin og øl, uten spire i magen. Jeg VET hva jeg helst vil...

klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9547086-hei-snooopi/#findComment-9547354
Del på andre sider

Ja stemmer det, du bor jo der nede du.. nå husker jeg hehe får skylde på varmen hihi..

den kjærligheten du hehe

Ja det er sånn jeg tenker også. Enten blir det rolig sommer eller fyll og fanteri hihihihihi.....

Ja rugetiden går ikke fort, det gjør den aldri.. i morgen er det dag 12 joho hehe.. skal ta blodprøve på onsdag så får jeg svar fra Ciconia på fredag..

Lykke lykke til hos legen og får håpe vi begge lykkes nå!! For det fortjener vi virkelig... sommer klem kommer over fjorden her..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9547086-hei-snooopi/#findComment-9547590
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...