Gå til innhold

Såå ufattelig sulten hele tiden!?!


to små og ferdig :-)

Anbefalte innlegg

Herre min hatt.. Hva er det som skjer. Jeg er gravid med mitt andre barn. I mitt første svangerskap var jeg i storform! Denne gangen går jeg konstant sulten. Hvis jeg spiser så går det ca en halvtime til jeg er like sulten igjen. Hvis jeg da ikke spiser noe blir jeg dødelig kvalm... Jeg har prøvd å spise veldig sundt, men da blir jeg sulten igjen etter 10 minutter... Med andre ord blir jeg desperat og dytter i meg all mulig dritt. Og det er jo ikke bra det heller!! Jeg er fra før overvektig og kommer vel til å kunne trille til sykehuset for å føde når den tiden kommer hvis jeg fortsetter i dette tempoet her... Noen som har opplevd noe lignende?? Noen som har noen tips, råd eller vink? Jeg tar i mot alt akkurat nå (som jeg sitter og dytter i meg pistasjis med sjokoladesaus....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har nøyaktig det samme problemet!

Så denne dytter jeg opp i håp om å få svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. spis heller noe som holder dere mette lengre, sukker mat døyver sulten kjapt men forsvinner kjapt . Spis sprotein rik mat , fisk, kjøtt - egg/ eller makrell i tomat på grovt brød/ knekkebrød.

Er du kvalm hjelper der med mariekjeks. Men du trenger ikke spise opp hele pakken.... ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...