Gå til innhold

Flere med baby som ikke får sove i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten var så lett å legge, men de siste dagene har alt blitt bare tull. Tror rett og slett det er for varmt for han stakkar. Sovner ikke før seeeint....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store problemer her og. Småen vil ikke sove gjennom hele dagen, bare noen smådubber innimellom om mamma eller pappa vogger han i søvn i armene sine. Sovner ikke før han er så trøtt at han ikke holder ut mer.

Skrevet

samme her :-(

Hun har sovet godt om nettene utenom måltidet, men nå er hun urolig. Er helt gjennomsvett selv om jeg kun har hatt på henne kortermet body, og lett helseteppe over. Men det koker neste i leiligheten om dagen. Lufter alt jeg kan, men hjelper ikke. Og soverommet er verst. Lurer på om skal flytte sengen ut i stua slik at vi kan sove :-)

Skrevet

Jepp. Før kunne vi legge han kl åtte, men nå sliter vi og klokka blir både ti og elleve... Også våkner han mye oftere for pupp.

Skrevet

Ja! Holder på å bli sprø, småen er 2 mnd og sliter virkelig med å få sove på dagen. Sovner i vognen, men våkner igjen etter ca 15 minutter. Samme i vuggen, men han vil helst ikke ligge der i det hele tatt nå.

Det som funker, er å amme ham til han sovner. Da våkner han også etter en stund, men....sover litt lenger.

Sovner heldigvis greit om kvelden og sover godt om natten. Vi har vifte på soverommet.

Men dagene er slitsomme, ja! Enda flere som er i samme båt? Lurer på om min bare har blitt "vanskelig" å legge om dagen...he he.

Skrevet

Yes, samme her... Våken fra halv ni i morres til halv ti i kveld. I løpet av den tiden har han diet åtte ganger. Så nå skal mor legge seg også, gitt.

Skrevet

Er vel heldige vi da, for her sover han som normalt!

Skrevet

.... her også! merker nesten ingenting. han spiser og sover som normalt.

Skrevet

dra ned rullgardina hvis du har det ettter en utlufting på morran.. holder mye av varmen ute og sett på en vifte... kan eventuelt skru av den når babyen legges..

bare ett tips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...