Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg som før fødsel var(alltid vært) kjempekosete og kjærlig med typen min, har etter fødselen plutselig blitt helt annerledes! Syns d er litt synd, vet at sambo legger merke til d. D var han som bemerka d først.. Men jeg føler liksom ik jjeg har noe særlig kosebehov etter å ha kost med babyen hele dagen.. Håper jeg blir litt mer"mitt gamle jeg" igjen etterhvert.. Andre i samme sit.?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 tror dette er veldig vanlig! Overskuddet er ikke tilstede like mye nå som før.. Kan vel ta opp til et år etter fødsel før man er seg selv igjen, så det er bare å ha tålmodighet:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Ok.. Syns litt synd på sambo jeg da, stakkar. SElv om jeg prøver å kose litt med han også.. Håper d virkelig går seg til.. Takk for svar!! :-):-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har det også sånn HI. Jeg var alltid den som hoppa oppi sofaen til sambo for å kose- nå merker jeg selv at jeg ikke gjør slik lenger... Håper det kommer seg etterhvert ja.. tror at det har endel å gjøre med at vi passer på de små hele dagen og når de er lagt så føler vi bare for å slappe av- kanskje sitte i sofaen uten å ha noen "oppå " seg ..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Godt å høre d ik bare er meg da.. ! Jeg las om d et el annet sed, at d var noe med at en mor måtte dele kroppen sin med barnet sitt hele tiden , så man vil gjerne ha kroppen sin for seg selv og.. El noe sånt, er sikkert noe i d..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 jepp, må vel si meg enig i det... håper det går over snart..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Det går seg til etterhvert. Er nå 6mnd siden fødsel og nå merker jeg at det er meg igjen.For min del tror jeg det har hatt en del å si at jeg satt inn hormonspiral etter 6 uker også. Må nok bare være litt tolmodig..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Jeg tar aldri initiativ til å kose, sånn har det vært siden fødselen for 4 md siden. Men syns det er godt når kjæresten min stryker meg over ryggen om kvelden:) Er nok fordi det blir veldig mye baby-nærkontakt.............
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 Har to tette små søtnoser, som jeg koser, bærer, ammer og klemmer døgnet rundt, Ikke noe igjen til noe mannebein, han får sette pris på at jeg gir til ungene først og fremst, stakkars,,, Men ja, det er koselig når vi først koser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå