Gå til innhold

Forslag til jentenavn som passer til Henrik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He-he, har ikke vært på ul enda, så vet jo ikke om det kommer en jente eller gutt, men jeg har en utrolig sterk følelse av at det er en jente i magen denne gangen... :)

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Johanne

Oda

Passer bra syns jeg. :o)

Skrevet

Jeg har også en liten Henrik og tenker å navn som Nora hvis vi får ei jente en gang ;-)

Skrevet

Vi har en vakker prinsesse som heter Victoria og venter en tulle som skal hete Julie. Eller liker jeg godt Elizabeth, Isabelle og Emilie =0)pluss Andrea som tulle nr to skal ha til mellomnavn =0)

Skrevet

Henrik og Helene synes jeg er veldig søtt.... Besteforeldrene mine heter det og jeg har alltid synes det er fine navn...

Skrevet

HI her..

Fine forslag! Bestemoren min har Johanne som mellomnavn, kjempefint navn! Henrik har en kusine som heter Nora, så det er oppbrukt. Helene er et navn som jeg driver og "smaker" litt på for tiden. Liker det bedre og bedre.Emilie passer også fint med Hnerik. Men har ikke luftet noen av mine tanker for mannen enda. Blir vel mer navneprat etter at vi har vært på ul. Hvis vi er så heldige at bebisen vil vise seg fram da.. :)

Skrevet

Henrik og Henriette :-)

Skrevet

mathea

martine

tuva

emma

thea

viktoria

camilla

hannah

osv... er jo så masse å velge i, men jeg syns henrik og hannah var veldig fint da : )

Skrevet

jeg synes nesten det er så mange nav som passer til henrik, er ikke mulig å finne bare 1.

Så lenge det er et enkelt navn som henrik ikke dobbelt.. synes jeg alt passer i de norske navna..

Men jeg elsker Isabell( som lille i magen skal hete) Marielle, og Ida

Skrevet

datteren vår heter aurora.....det synes jeg passer...dersom vi får gutt vil vi og han skal hete henrik nemlig:)

Skrevet

Her var det mange fine forslag, noen av dem har jeg tenkt på selv også. Skal på ul om 2 uker, så da får vi kanskje vite om vi får bruk for et av disse navnene... ;)

Skrevet

Line

Aurora

Skrevet

Oda, selvfølgelig. For mine barn heter Oda og Henrik. Og begge navnene er kjent fra samme tidsepoke; Oda Krogh og Henrik Ibsen....! ;-)

Skrevet

Pernille.........perfekt

Skrevet

Første jeg tenkte på var Henriette ;-) Det hadde nok jeg valgt..

Skrevet

Jeg har også en liten Henrik :) Han skal ikke bli storebror helt enda, men jenternavn jeg har tenk på er:

Nora

Oda

Tuva

Anna

Synes også Fredrik er fint (hvis det skulle bli gutt), men det blir kanskje litt for likt...

Men Henrik og Jonas er fint da :)

Gi beskjed da når dere har bestemt dere ;)

Skrevet

Henrik og Helle

Henrik og Karoline

Henrik og Susanne

Henrik og Johanna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...