Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Her soves det i bleie med helseteppe.. og kortarmet body eller body uten armer om dagen!! Jeg som har kjøpt såå mange fine sommer sett!! men det er jo for varmt for de!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Ligger i kortarmet pysj med korte ben om natta.. Om dagen enten kortarmet body, singlet-body eller bare t-skjorte
¤ my precious ¤ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Trollet mitt sover bare i bleie og helseteppe på dagen og kortærmet/ærmeløs body på natten... Jeg har også så mange fine/søte sommersett som bare ligger i skuffen....
snartmammatil4 Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 min sover i bleie, og helseteppe som han sparker av sg;) om dagen er han stortsett i bleie, eller korterma body:)
<3 + <3 + ? Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Min lille sover på lammeskinn (nytter ikke annet...avhengig) med bomullspysj og ingenting over. På dagen er det kortermet body og evt. en liten shorts. Bruker sokker på dagen (har nettopp vært forkjølet), men tror egentlig ikke det er nødvendig
Mandragora Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Snuppa mi sover i bleie og teppe om natta, og er mer enn varm nok! Om dagen -ute -har vi tynn kjole eller korterma body, mens inne er det korterma body eller bare bleie
Honningmelon Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Jenta mi sover i bare bleia og helseteppe over. Om dagen er det helt naken, bare bleie eller t-skjorte/body+bleie.
Lykkepiller Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Om natta har vi bomullspysj og dyna over. Når hun sover ute har hun dyne, ullgenser og lue. Når vi er ute har hun ullsokker, strømpebukse, body, jakke, lue og bukse.
Lykkepiller Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Nevnte jeg at vi bor i Tromsø og har 10 grader?????? =( Litt misunnelig jeg ja...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 bleie.. hele dagen :-) prøve å ta på han et pledd på natta men han sparke det av.. på dagen e han i bleia eller naken! men det e hjemme da..!! går vi ut har han ei kort boksa å singlett eller bare body
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 bleie hele dagen her og:) ja, resten er akkurat som trine_og_mathias skriver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå